534 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Jool88

Ben benieuwd of er verschil zit tussen de bloedfanatiek locaties. Alle 3 he ...
Bloedafname locaties* stomme autocorrectie😂

één jaar geleden

Reactie op Marjonova

Hoeveel buisjes is dat allemaal in 1 keer? Ben zelf ook niet zo van het blo ...
Mijn schoonmoeder prikt normaal gesproken, alleen is nu vanwege een blessure uit de running. Maar die geeft aan dat ik 7 buizen moet prikken.

één jaar geleden

Reactie op Miranda95

Ik ga het morgen laten prikken en dan gaat het naar het VUmc 🍀. Hebben jul ...
Ik heb het gisteren (16 maart) laten prikken bij VUmc met nevenbevindingen. Begreep dat het in de regel 10 werkdagen / 14 dagen duurt. De uitslag kan je op verschillende manieren krijgen, via de VUmc app (als je die hebt), per post en via telefoontje (van VK) als de VK de uitslag eerder doorkrijgt. Ga er ook vanuit dat uiterlijk 1 April de uitslag bekend is.

één jaar geleden

Reactie op Jyctx

Dat zei mijn verloskundige ook m.b.t. de uitslag. Ik laat dinsdag bloedprik ...
Dit kan allemaal verschillen. Er zijn VKen die altijd bellen. Ongeacht de uitslag. Verschilt per praktijk. Ook sturen sommige ZKHen een brief en sommigen sturen een mail/ of zetten het in je patientendossier. En in sommige gevallen krijg je alle drie: belletje, mail en brief :-)

één jaar geleden

Reactie op Mich1409

Mijn schoonmoeder prikt normaal gesproken, alleen is nu vanwege een blessur ...
Dat is dan niet alleen voor de NIPT (heb 2 buisjes geprikt met nevenbevindingen). Maar ook voor algemene bloedtesten? Voor algemene bloedtesten heb ik een week eerder 7 buisjes geprikt.

één jaar geleden

Ik heb afgelopen dinsdag 8 buisjes geprikt ! Heb gister de uitslag van de vijfde ziekte en CMV al binnen gehad wilde daar op prikken vanwege mijn werk met kinderen en omdat ik zelf een dochter heb rondlopen van 1,5 jaar , op de rest (nipt enz ) moet ik nog even wachten

één jaar geleden

Ik heb 7 buisjes moeten prikken. 2 voor dw nipt, rest algemeen onderzoek

één jaar geleden

Ik heb gister voor de nipt geprikt en gaat naar het EMC. Vorige zwangerschap (iets meer als een jaar terug) had ik binnen 4 dagen de uitslag ondanks oud en nieuw er tussen zat. Ik hoop dat ze ditmaal weer zo snel zijn, zeker met oog op dat ze de studie gaan afronden en het gaan omzetten naar het gratis prikken.

één jaar geleden

Ohja nipt was trouwens 2 grote buisjes en paar weken terug wel op andere dingen geprikt (hb, ijzer, vitamines en geen idee meer wat nog meer) maar aardig wat buisjes.

één jaar geleden

Reactie op Duizendpootje

Ik heb gister voor de nipt geprikt en gaat naar het EMC. Vorige zwangerscha ...
Dat is lekker snel! Hoop het inderdaad ook. Ik had 2 jaar geleden ook binnen een week (incl. Weekend) de uitslag. We wachten het af!

één jaar geleden

Gister de uitslag binnen gekregen en precies een week geleden op vrijdag laten prikken. Gelukkig alles goed🥰 uitslag kwam via VUMC

één jaar geleden

Reactie op MelzaD

Gister de uitslag binnen gekregen en precies een week geleden op vrijdag la ...
Ah super fijn! 😍

één jaar geleden

Reactie op Laryla

Dat is dan niet alleen voor de NIPT (heb 2 buisjes geprikt met nevenbevindi ...
Volgens mij had ik aangegeven dat het om het algemene onderzoek ging + de NIPT. Maar het waren inderdaad voor mij 7 buisjes.

één jaar geleden

Reactie op MelzaD

Gister de uitslag binnen gekregen en precies een week geleden op vrijdag la ...
Super fijn!

één jaar geleden

Mag ik vragen bij hoeveel weken+dagen hebben jullie bloed laten afnemen?

één jaar geleden

Reactie op charlie9192

Mag ik vragen bij hoeveel weken+dagen hebben jullie bloed laten afnemen?
Ik heb het bij 11+1 laten doen

één jaar geleden

Reactie op charlie9192

Mag ik vragen bij hoeveel weken+dagen hebben jullie bloed laten afnemen?
11+0

één jaar geleden

Reactie op charlie9192

Mag ik vragen bij hoeveel weken+dagen hebben jullie bloed laten afnemen?
11+0

één jaar geleden

Ik heb afgelopen vrijdag bij 11+1 bloed geprikt, waren 2 buisjes voor de nipt en 4 voor de algemene prenatale testen. De nipt gaat naar het VUmc. Ze gaven aan dat binnen 10 werkdagen de uitslag bekend is. Ik hoop dat ze met zicht op de sluiting komende week eerder kunnen geven. We wachten het af 🍀

één jaar geleden

Reactie op charlie9192

Mag ik vragen bij hoeveel weken+dagen hebben jullie bloed laten afnemen?
Bij 11+3