7 Reacties

gisteren

Hier ook nog geen interesse hoor. Hij wil alleen op het potje zitten met kleren aan, alles op zn tijd denk ik dan. Volgende zomer gaan we er wel actief mee bezig

gisteren

Reactie op cheyennevdl

Hier ook nog geen interesse hoor. Hij wil alleen op het potje zitten met kl ...
Hier hetzelfde, alleen met kleren馃ぃ We benoemen het verder wel veel en ook als we zelf naar het toilet gaan. En ook hier op zn laatst in de zomer. Dan is het een stuk makkelijker en kan hij gewoon lekker zonder Kleertjes en luiers in de tuin spelen, dan komt het vanzelf

gisteren

Ik lees " hij, hij, hij" Hier ook een kleine "hij" die het leuk vindt om met kleren op potje te zitten en "potje doet het niet" te zeggen (vanwege een boekje dat we hadden uitgeleend over potje) 馃ぃ馃ぃ馃ぃ succes iedereen! Ik wil hem niet dwingen maar vraag hem wel of hij niet zonder kleding wil proberen enz.

18 uur geleden

Mijn zoontje was eerder dit jaar nog heel fanatiek met het potje. Zo deed hij 4x op een dag een grote plas erop. Nog eerder deed hij ook regelmatig een poep, maar dat heeft hij al heel lang niet meer gedaan.. en sinds de herfst is begonnen lijkt hij ook niet echt meer interesse te hebben om erop te plassen. Gisteren eindelijk zover gekregen om zonder te dwingen hem (al was het maar een heel klein beetje) op het potje te laten plassen en toen kreeg hij een sticker van mij. Maar voor nu ga ik er zelf nog niet fanatiek mee aan de slag. Zodra het weer heerlijk warm is buiten ga ik oefenbroekjes halen en hem daarin laten lopen. Ik heb namelijk niet echt het idee dat het hem wat doet als hij op de grond plast (heeft hij al een keer gedaan). Maar als hij er zelf nat van wordt dan motiveert dat hopelijk wat meer om gebruik te maken van het potje.

6 uur geleden

Hier een peutermeisje die er ook nog niet aan toe is. Een paar maand geleden gaf ze het wel aan als ze iets in de luier deed, dus we dachten dat ze er klaar voor was, maar ze wilde absoluut niet op het potje. Dus we hebben het zo gelaten. Soms vragen we wel eens of ze op het potje wil plassen, maar ze zegt heel duidelijk "nee." Dus we proberen het komend lente/zomer weer 馃槉. Ze loopt ook nog niet los, dus het voelt nu nog als een brug te ver.

5 uur geleden

Reactie op Miranda95

Hier een peutermeisje die er ook nog niet aan toe is. Een paar maand gelede ...
Klinkt bekend. Succes iig

4 uur geleden

Hier ook een meisje van 2 die precies weet hoe het eigenlijk "hoort". Ze zegt gewoon: plassen op de wc, dan doortrekken en handenwassen toch mama? 馃檭 Maar ze wil het absoluut niet. We hebben afgesproken dat we er van de zomer mee gaan starten. Ik ga de zindelijkheidsbox aanschaffen, lees er veel goeie verhalen over! Heb ook 6 weken zomervakantie dus lijkt me het ideale moment om er heel actief mee bezig te zijn dan!