11 Reacties

2 maanden geleden

Bij ons kindje ook nog niet. Hij kan wel snel tijgeren. Sinds paar dagen houdt hij mijn tshirt vast, wilt volgens mij opstaan.

2 maanden geleden

Die van mij tijgert en begon sinds eergisteren echt te kruipen, hij staat al wel een tijdje en schuifelt nu beetje heen en weer aan de bank bijvoorbeeld. Hebben hem altijd vrij vroeg in zo’n loop auto gezet en daar croste die de woonkamer mee door. Hij trok zich altijd wel op omhoog. En vanuit daar zijn we staan gaan oefenen. En nu af en toe stapjes (op de tenen) lopen.

2 maanden geleden

Hier ook nog geen aanstalten en geen interesse. Ik heb wel zo'n vtech loopwagentje gekocht zodat ze wat omhoog moet als ze ervoor zit en bij de bovenste dingetjes wil. Ik dacht misschien helpt dat, maar nee nog steeds vind ze het wel prima zo.

2 maanden geleden

Hier wel kruipen interesse, maar lukt hem nog niet echt en staan/lopen helemaal geen interesse

2 maanden geleden

Hier ook nog niet hoor, is vandaag precies 11 maanden en tijgert alleen. Hij lijkt het ook wel prima te vinden!

2 maanden geleden

Hier nog helemaal niks.. tijgert ook niet. Ze gaat wel sinds 2 dagen proberen op haar knieën te balanceren in kruiphouding, maar valt dan weer om. Ze kan ook nog niet zelfstandig staan of lopen. Wij forceren niks, komt vanzelf.

2 maanden geleden

Hier bijna 1 jaar. Sinds deze week klein beetje tijgeren, maar meestal nog rollend door de kamer. Ze wilt graag staan, maar alleen als wij haar vast houden. Zelf lukt haar echt nog niet. Ze komt ook niet zelf tot zitten. Komt vanzelf. Onze oudste dochter deed ineens alles in 3 weken rond de 1e verjaardag

23 dagen geleden

Reactie op mardi1985

Hier bijna 1 jaar. Sinds deze week klein beetje tijgeren, maar meestal nog ...
Hii ik ben benieuwd of uw kind nu wel meer stappen heeft gezet tot lopen?

20 dagen geleden

Mijn zoontje is nu 1 jaar en toont ook totaal geen interesse voor kruipen of stappen. Zakt ook steeds nog in als je hem op zijn voetjes laat staan. Tijgert wel door zijn armpjes te gebruiken. Consultatiebureau heeft Kinderfysio geadviseerd die wat oefeningen heeft gegeven. 1 oefening is bv aan een verhoging op de knietjes laten spelen. Dat vindt ie wel prima maar de rest van de oefeningen niet.. we wachten het maar gewoon af het komt wel..

19 dagen geleden

Zelf geen ervaring, maar ik denk dat het wel losloopt. Zoontje van vrienden (van juli ‘23) deed het ook allemaal niet, en nu sinds een week loopt hij. Heeft het hele kruipen, optrekken etc. overgeslagen.

18 dagen geleden

Reactie op celinevhm

Zelf geen ervaring, maar ik denk dat het wel losloopt. Zoontje van vriende ...
Idd vrienden van ons hebben een dochter 9 mnd ouder als onze zoon en die begon pas met lopen toen die van ons 1 was (hij kon het al wel en zij wilde dat dus ook). Wel heeft ze een veel grotere woordenschat 🤷‍♀️ Als je je zorgen maakt kan je tips vragen bij cb. Overigens heeft die van ons het kruipen ook overgeslagen en is rechtstreeks gaan cruisen.