9 Reacties

één maand geleden

Beter ochtend dan middag toch :)

één maand geleden

Klinkt bekend, sinds een week gebeurd dit hier ook, denk toch een vorm van slaap regressie o.i.d. Ik laat hem dan toch even in z'n bedje (rust) zolang hij tevreden is, tenzij hij het echt op het huilen zet dan slaan we hem na 2x proberen maar over en begint hij gewoon iets eerder aan z'n middagslaapje.

één maand geleden

Denk dat dit de slaapregressie is! Dus de slaapjes zijn hier nu soms wat korter of later, maar wel 2.

één maand geleden

Dat doet onze dochter al vanaf 2 á 3 maanden regelmatig. Of ze slaapt 10 á 15 min. in de kinderwagen bijv. Ze slaapt dan 's middags wat langer en anders haalt ze het in de avond wel in. 🙂

één maand geleden

Oohh hier juist de middag. Sochtends slaapt ie wel, maar in de middag echt geen zin in. Terwijl hij onwijs aan t gapen is en erg moe. Soms ook snachts ineens weer. Slaapregressie😅

één maand geleden

Hier slaat hij of de ochtend dut over of het middagdutje. En als hij slaapt is het maar maximaal een uurtje 😮‍💨

één maand geleden

Hier nu ook al een aantal keer gebeurt. Als het niet lukt sochtends dan rek ik het tot 12 en dan slaapt ze 2,5 aan één ruk door. En dan 19:00 weer in bed. De enige dagen waarop het naar bed gaan bij alle slaapjes geen strijd oplevert🤷🏻‍♀️

één maand geleden

Reactie op DaphneA

Oohh hier juist de middag. Sochtends slaapt ie wel, maar in de middag echt ...
Soms maak ik ze smorgens wakker zodat ze in de middag beter slaapt

één maand geleden

Wij zaten met 9maand op één dutje, liever de ochtend overslaan dan de middag want komt ook wel eens voor dat ze ochtend zonder dutje niet haalt en dan wil ze smiddag niet meer.