159 Reacties

één jaar geleden

Vandaag ook termijnecho gehad; 5 oktober! ❤️

één jaar geleden

Reactie op NABEE

26 oktober 🧡🤰🏼
Weet je dat nu al? Hoe snel stellen ze dit vast?

één jaar geleden

Reactie op Linnn95

16 oktober 😍
Hier oook🥰

één jaar geleden

Reactie op M30

Weet je dat nu al? Hoe snel stellen ze dit vast?
Ik heb al een echo gehad en die zegt 26 okt, precies hetzelfde als hoe ik het berekend had 🤰🏼 kan uiteraard nog klein verschil op zitten maar ik hield alles keurig bij met ovulatietesten

één jaar geleden

21 oktober 2023 🤍

één jaar geleden

Ik dacht zelf 30 september toen werd het 5 oktober en nu toch bij de termijnecho 1 oktober!

één jaar geleden

Reactie op NABEE

Ik heb al een echo gehad en die zegt 26 okt, precies hetzelfde als hoe ik h ...
Ik weet ook de datum van mn laatste menstruatie en eisprong dmv ovulatietesten maar tijdens de vitaliteitsecho hebben ze mij 4 dagen erbij gedaan. Tijdens de termijnecho kunnen ze een betere meting doen en pas dan krijg je de officiële uitgerekende datum te horen 😊 zo’n rekentool is wel handig als je de data precies weet maar is niet 100% betrouwbaar. Een meting wel. Kan dus idd nog een klein verschil in komen te zitten zoals je zelf al aangaf maar zou het nog niet als een officiële uitgerekende datum beschouwen want daar wordt immers naar gevraagd in deze topic 😊

één jaar geleden

Reactie op Jool88

Ik weet ook de datum van mn laatste menstruatie en eisprong dmv ovulatietes ...
Idd. Wij hebben ook ovulatietesten gebruikt net als de vorige keer en iui traject gedaan dus we weten de precieze datum van het moment dat raak was maar alsnog met onze 1e 2 dagen vooruit gezet qua uitgerekende datum. Benieuwd naar de 2e straks. Morgen 1e echo pas dus we moeten sowieso nog lang wachten. Toch wel gek eigenlijk he dat die datum nog kan veranderen

één jaar geleden

Reactie op Maud0403

Die van ons 3 oktober 😊
Hier ook 3 oktober 😊. Op de verjaardag van mijn oma (als ze het mag halen wordt ze die dag 100 jaar)!

één jaar geleden

4 oktober ❤️❤️ wat ik zelf al berekend had en extra speciaal omdat het op de verjaardag van mijn oma valt 🌹

één jaar geleden

Yeey net de termijn echo gehad. Uitgerekend op 07-10-2023. 😃

één jaar geleden

Reactie op Jool88

Ik weet ook de datum van mn laatste menstruatie en eisprong dmv ovulatietes ...
Precies. De termijnecho zal het uiteindelijk zeggen. Ik heb maar 1x seks gehad deze cyclus dus zou bij wijze van de bevruchtingsdag kunnen weten. Maar goed, geen idee hoe snel die zwemmers zijn en of ze er 4 uur of 44 uur over gedaan hebben 😂😂 Scheelt weer 2 dagen haha.

één jaar geleden

5 oktober ☺️

één jaar geleden

Reactie op Ess28

5 oktober ☺️
Hier ook 5 oktober❤️

één jaar geleden

16 oktober
🤩 ik ook

één jaar geleden

4 oktober🥰

één jaar geleden

6 oktober😊

één jaar geleden

29 oktober

één jaar geleden

26 oktober :)

één jaar geleden

6 oktober😊
Ik ook🥰