16 Reacties
2 jaar geleden
Het zwangerschaps ondergoed van de Primark zit erg fijn. Is stevig en rolt niet maar voelt wel fijn aan (voelt niet strak)
2 jaar geleden
Ik zag bij bonprix als je kijkt bij grote maten en dan zwangerschapskleding, ondergoed mooie onderbroeken die lekker hoog zitten. Heb ze zelf nog niet, maar overweeg ze wel te bestellen. Had bij mijn vorige keizersnede onderbroeken van de hm, maar die verkopen ze niet meer helaas. Die waren ook lekker ruim en hoog
2 jaar geleden
Ik had die van de Hema. Ik weet niet of ze er nog zijn maar het zijn van die oma onderbroeken. Vond ze heel fijn zitten!
2 jaar geleden
ik heb van die hoge onderbroeken gehaald bij de primarkt, ik vond die van zeeman juist niet fijn waarschijnlijk wel te klein gekocht. kon gelukkig al snel wel weer normaal ondergoed aan na me keizersnede, de eerste paar dagen droeg ik alleen netbroekjes . probeer er een paar extra mee te nemen vanuit het ziekenhuis.
2 jaar geleden
https://www.hulpmiddelonline.nl/tena-fix-stretchbroekjes.html
Zijn een soort netbroekjes. In veel maten te bestellen. Wellicht ook handig met het kraamverband. Ik had eerst netbroekjes van carriwell. Deze lijken mij toch iets fijner met mijn figuur (stevig) omdat ze op maat gaan.