8 Reacties

één maand geleden

Veel maandverband wisselen. Ik had het ook een week geleden ofzo, moest zo'n beetje elke 2 uur een andere in doen. Heb wel op een gegeven moment maar de kotex gepakt die ik ook na de bevalling heb gebruikt want het is echt geen doen 🫣

één maand geleden

Reactie op metalharpey

Veel maandverband wisselen. Ik had het ook een week geleden ofzo, moest zo' ...
Nee echt heftig, zo veel bloed..

één maand geleden

Ik heb m'n 1e menstruatie destijds ook kotex er weer bij gepakt. Was echt heftig. Keren erna werd het steeds wat minder. Hopelijk is dat bij jou ook. Sterkte ermee!

één maand geleden

Vaak zijn de 1e menstruaties na de bevalling erg heftig. Ik heb bij mijn andere bevallingen ook kraamverband gebruikt

één maand geleden

Ik ben al een paar keer ongesteld geworden maar de eerste 2 dagen blijven super heftig bij mij. Ik lek ook door ‘s nachts vooral en moet sowieso om de 2 uur verwisselen als het niet eerder is… normaal nooit last van gehad

één maand geleden

Reactie op eva123456789

Ik ben al een paar keer ongesteld geworden maar de eerste 2 dagen blijven s ...
Ja precies dit heb ik ook..

één maand geleden

Mijn 1e menstruatie was ook heftig, maar die kreeg ik al 5 weken na de bevalling (ondanks fulltime borstvoeding geven, was bij m'n 1e kindje ook zo). Heb na 3 maanden een mirena laten plaatsen en nu nauwelijks nog last van. We weten niet of we nog meer kinderen willen dus dit is voor de komende jaren een mooie oplossing. Als we zeker weten klaar zijn laat m'n man zich helpen. Benieuwd hoe m'n menstruatie dan zijn na het weghalen van de mirena.

één maand geleden

Herkenbaar! Had dit de eerste twee menstruaties.na de bevalling ook. Mijn derde menstruatie was al veel beter, leek meer op hoe het was voor de bevalling.