19 Reacties

2 maanden geleden

Ik maak wel eens bananenpannekoekjes ipv brood. 1 ei en 1 banaan samen geklopt en bakken maar. Misschien lust je kleintje crackers? Vraag me niet welke je dan kan geven hoor 🥲

2 maanden geleden

Havermout met amandel of havermelk en meestal wat banaan of ander fruit

2 maanden geleden

Misschien iets van cracottes? Ons zoontje van 10 maanden vindt dat heerlijk!

2 maanden geleden

Wij geven in de ochtend havermout met rood fruit en banaan. Of ze krijgt een bakje yoghurt. Ze eet ook graag mais- lijnzaad wafels. Maar dit is meer een soort tussen doortje.. Maar misschien vindt hij dat ook lekker?

2 maanden geleden

Bananen brood maken misschien? Vind mijn kleintje heel lekker!

2 maanden geleden

Reactie op Boysmom23

Misschien iets van cracottes? Ons zoontje van 10 maanden vindt dat heerlijk ...
Doe je hier beleg op?

2 maanden geleden

Reactie op irissss95

Bananen brood maken misschien? Vind mijn kleintje heel lekker!
Heb je een recept?

2 maanden geleden

Reactie op Floma

Wij geven in de ochtend havermout met rood fruit en banaan. Of ze krijgt ee ...
Proberen waard!

2 maanden geleden

Reactie op Gebruiker10

Ik maak wel eens bananenpannekoekjes ipv brood. 1 ei en 1 banaan samen gekl ...
Nope bananen pannenkoekjes gingen met dezelfde vaart door de kamer😅

2 maanden geleden

Reactie op Faysel

Nope bananen pannenkoekjes gingen met dezelfde vaart door de kamer😅
Hahaha herkenbaar. Ik zit in hetzelfde schuitje. Brood ho maar, ik krijg fles nummer 4 er ook niet af. Alles wat op brood lijkt is drama 😅

2 maanden geleden

Hier hetzelfde. Absoluut geen fan van brood. Verschillende soorten brood en allerlei beleg maar hij spuugt het uit en gooit het weg. Zelfde met (banaan)pannenkoeken en wentelteefjes, niks gaat erin. Ik probeerde laatst een mini krentenbol en die at hij helemaal op. Krijgt hij uiteraard niet elke dag. Verder eet hij weleens havermout en pap maar is ie ook geen fan van, een papfles gaat er wel in. Hij eet ook wel yoghurt en dan geef ik stukjes fruit ernaast. Ik blijf wel gewoon brood aanbieden want you never know

2 maanden geleden

Wentelteefjes!! Die zijn zacht en “sappig” van binnen. Bv (of kv) Ei Kaneel Bruin brood Bakken in boter Eventueel aardbei prakken en als een soort jam erop.

2 maanden geleden

Reactie op Faysel

Doe je hier beleg op?
Nee dat niet maar wij geven het dan als tussendoortje.. maar misschien vind hij een gebakken eitje ook lekker?

2 maanden geleden

Avocado plat maken met je vork. Je kan dit bijv mixen met havermout. Yoghurt gemixt met frambozen/banaan. Avocado mixen met ei of alleen ei. Koken of lekker bakken met een beetje melk (lekker zacht). Pannenkoekjes las ik al maar dat is hier zeker ook een favoriet. Dit maak ik met: ei kloppen, banaan, melk en een klein beetje kaneel. Ze is hier gek op. Wentelteefjes vind ze ook geweldig. Brood in ei dippen en lekker bakken in boter. Ook dit is brood (wat je zoontje niet lust) maar wellicht dat hij het zo wél lekker vind. Ook hier kan je een beetje kaneel doorheen mixen. Zo, dit zijn wel de favorieten van haar.

2 maanden geleden

Een gekookt ei of omeletje. Cholesterol is heel goed voor de hersenen van baby’s! Avocado vindt ze ook heerlijk als ontbijt

2 maanden geleden

Bedankt voor alle tips! Wentelteefjes ga ik eens proberen. Ook avocado vind ik een goede tip. Vanmorgen weer banaan pannenkoekjes geprobeerd maar na 4 minihapjes drukt hij het weer naar buiten met zn tong😂 yoghurt pak ik niet zo gauw omdat hij al best veel yoghurt als toetje eet (3-5 volle eetlepel scheppen Griekse yoghurt)

2 maanden geleden

Is een cracotte of crackertje iets? Of een bakje yoghurt? Die van mij eet ook slecht brood. Vandaag brood met avocado geprobeerd en dat vond hij soort van lekker, maar ook muizenhapjes.

2 maanden geleden

Vandaag ging er een hele cracotte in! Dat is al een overwinning. Jammer dat er zo weinig in die dingen zit😂

2 maanden geleden

Reactie op MariaJane

Een gekookt ei of omeletje. Cholesterol is heel goed voor de hersenen van b ...
soort van lekker😂