28 Reacties
2 maanden geleden
Iets van plantaardige yoghurt en fruit? Hier gaat yoghurt er altijd heel goed in. Of een omelet. Bananen pannenkoekjes.
2 maanden geleden
Dit is hier ook echt een hit! Zowel als tussendoortje als door de yoghurt.
2 maanden geleden
Hier elke dag yoghurt...heb al havermoutpap met banaan of appel geprobeerd, wil hij niet. Pannenkoekjes, wil hij niet. Ei, wil hij niet. Boterham, wil hij niet. Ik heb ook van die gepofte tarwe in huis maar als er een dingetje in zijn yoghurt zit spuugt hij het gelijk weer uit. Zucht...ik ben dus ook op zoek naar wat inspiratie😅 ook voor tussen de middag aangezien hij ook geen brood wil.
Alleen avond eten vindt hij vaak wel lekker, maar dan houdt het ook na een hap of 10 wel op.
2 maanden geleden
Hier vaak fruit. Soms brood. Sinds kort geven we hem ook wel eens een volkoren cracotte, dat vindt hij ook erg lekker. Als ik een keer gekolfde melk over houd dan maak ik vaak een hele stapel pannenkoekjes met banaan en ei en volkoren tarwemeel. Die vries ik in en geef ik hem ook wel eens als ontbijt of lunch.
één maand geleden
Ik maak gewoon een papje met zijn melk van Nestlé multigranen en fruit sinds een paar dagen.
één maand geleden
Finn krijgt sochtends pap, hij vindt het heerlijk!! Nu nog met fles + olvarit 8 maanden, straks wordt dat melk + olvarit 12 maanden😄
één maand geleden
Ik zie veel ideeen met havermout en banaan en kaneel. Met rozijnen zou nu ook wel kunnen toch? Dacht dat ze vanaf 1 jaar ook gedroogd fruit mogen namelijk.
één maand geleden
Reactie op desmaxpom
Let op dat ze vaak ook gaan reageren op soja:-(
- brinta met water & p ...
Ja hoor het vaker inderdaad! Mijn zoon kan er gelukkig tegen, krijgt na het avondeten een soja toetje.
Oeh een groentewafel ken ik niet! Wat voor een bedoel je precies? Klinkt goed!
één maand geleden
Reactie op kimmetje03
Ja hoor het vaker inderdaad! Mijn zoon kan er gelukkig tegen, krijgt na het ...
Ik ben ook wel benieuwd naar de groentewafel!😄
één maand geleden
Nou de havermout met kaneel en banaan was hier geen succes. Hij vond het verschrikkelijk 🥲