9 Reacties
één maand geleden
Als hij wel yoghurt eet, zou je hem dit misschien ook als ontbijt kunnen geven? Of in plaats van het toetje na het avondeten.
één maand geleden
Hier een meisje dat ook nog best wat melk drinkt en niet zo heel goed at (gaat nu beter). Wij geven ‘s middags en ‘s avonds warm eten ! Ze is gek op broccoli dus dat geef ik dan vaak ook maar tussendoor😆. En yoghurt als ontbijt met avocado, soms een gekookt eitje.
één maand geleden
En een havermoutje? Hier vind ze vooral de volgende lekker: 1 geraspte appel met 50 gram fijne havermout en 200ml vocht (water of melk), beetje kaneel erdoor. En dan laten koken tot het wat dikker is en de appel lekker zacht. Ik ga voor de dikte dat ik voor haar het op een lepeltje kan scheppen die ze dan zelf naar haar mond kan brengen (blijft er echt goed aan hangen!). Dat vindt ze extra leuk ;) verder zijn soepstengels en omeletjes hier ook altijd een succes.
één maand geleden
Wat doe je op zijn brood? Als ik er zuivelspread op doe, vindt mijne het ook niet lekker, maar als ik pindakaas, appelstroop, fruitspread, hummus of kipfilet erop doe wel. Misschien eens proberen, desnoods een beetje beleg op zn mondje smeren, zodat ie het iig proeft
één maand geleden
Misschien doorkomende tanden omdat er nu ook zoveel ontlasting komt?
Hier had ik haar wat drink ontbijt van coolbest gegeven en dat vind ze heel lekker. Ik had zelf keelontsteking dus had het toevallig in huis.