13 Reacties

één maand geleden

Wij zitten te twijfelen of de box er uit gaat, maar doen er weinig mee. Wij hebben ook een dochter van 6 dus vrij uiteenlopend speelgoed. Voor nu voor de 1 jarige een bak met haar speelgoed. En zulke trovast ikea bakken zijn ideaal. Daarnaast komt volgende week een pax kast. Pff zoveel om op te bergen😅🙈☺️

één maand geleden

Wij hebben zo'n kast waar ik steeds dan speeltje in zet en dan verandering het als ik merk dat hij er niet meer mee speelt. De rest heb ik dan in bakken op thema verdeeld. Hier was het dan thema boerderij. Hij heeft overzicht en wij hebben niet steeds alles op te ruimen (wel alles vanuit de kast maar scheelt een hoop)

één maand geleden

Wij hebben deze box gekocht om speelgoed in te doen, was maar €15!

één maand geleden

Reactie op bennibenni00

Wij hebben deze box gekocht om speelgoed in te doen, was maar €15!
Oehh waar heb je die gekocht?

één maand geleden

Reactie op mardi1985

Wij zitten te twijfelen of de box er uit gaat, maar doen er weinig mee. Wij ...
Teveel he hahaha🙈🙈

één maand geleden

Reactie op claudiaxwaal

Oehh waar heb je die gekocht?
Wel handig om erbij te vermelden ja 😅😂 van de action! Leuk teddy stofje in verschillende kleuren beschikbaar

één maand geleden

Reactie op bennibenni00

Wel handig om erbij te vermelden ja 😅😂 van de action! Leuk teddy stofje i ...
Dankjewel🥰

één maand geleden

Haha wij moesten ook ruimte maken, maar dan in mijn boekenkast 🥲 Het is een Billy kast van IKEA en daar hebben ze (net als voor de Kallax kasten) inzetbakken voor. De onderste 2 lagen zijn nu dus voor ons zoontje. Werd misschien ook eens tijd om de kast uit te zoeken 😆

één maand geleden

Onderste deel van de buffet kast is voor de kinderen. En er staan twee manden waar grote/losse dingen inzitten

één maand geleden

Het is nog niet helemaal af (wandkast moet ook nog aan de muur), maar dit is onze nieuwe speelhoek. Box is er al even uit en kon alles niet meer goed kwijt. Nu genoeg op te bergen en heb extra bakken op zolder om speelgoed mee te wisselen. Heb 2 zoontjes, worden volgende week 3 en 1

één maand geleden

Overdag rol ik een speelkleed uit voor de bakken en daar spelen ze altijd heerlijk op!

één maand geleden

Wij hebben deze kast van de IKEA! Echter ook eeeeeerg leuk om in te klimmen 🥲😅

één maand geleden

Reactie op MelissaSXM95

Wij hebben zo'n kast waar ik steeds dan speeltje in zet en dan verandering ...
Wat leuk gedaan! Klinkt fijn gestructureerd, zo per thema :)