7 Reacties

2 maanden geleden

Misschien een vroege miskraam 🙈 hoop het niet voor je maar klinkt wel zo

2 maanden geleden

Ik zou over een paar dagen nog een test doen. Maar het lijkt erop dat dit uitloopt op een (vroege) miskraam als je eerst positief test en daarna je HCG toch onvoldoende is om positief uit te slaan. Kan ook zijn dat je eerdere testen aanslaan op een lagere HCG waarde dan de clearblue test ? In dat geval slaat de cleurblue test dus pas later positief uit.

2 maanden geleden

Reactie op 16922

Misschien een vroege miskraam 🙈 hoop het niet voor je maar klinkt wel zo
Ik ben benieuwd ik heb nog geen bloedingen .

2 maanden geleden

Reactie op Suus_momof4

Ik zou over een paar dagen nog een test doen. Maar het lijkt erop dat dit u ...
Ja idd wat je zegt het streepje loopt af , ipv op.. ook bij dezelfde testen die van de week wel positief waren:(

2 maanden geleden

Ik heb dit ook gehad tussen mijn 2 kindjes in. Bij mij was het een vroege miskraam. Testte positief op donderdag en op maandag was hij niet opgelopen. Dinsdag begon bij mij de bloeding. De huisarts vertelde mij dat veel zwangerschappen/miskramen niet worden opgemerkt omdat ze al voor de NOD eindigen en de bloeding dan lijkt op een iets verlaatte menstruatie. Vroege miskraam dus ben ik bang😢

2 maanden geleden

Reactie op frenky89

Ja idd wat je zegt het streepje loopt af , ipv op.. ook bij dezelfde testen ...
Oké. Dat lijkt inderdaad op een vroege miskraam als je het zo beschrijft. Dit had ik ook bij mijn 4e zwangerschap. Binnen een paar dagen begon het bloeden. Bij mijn vroege miskraam leek het ook echt op een gewone menstruatie.

2 maanden geleden

Hier was dat ook bij een miskraam. ..