10 Reacties

2 jaar geleden

Kan ik me heel goed voorstellen! Mijn man werkt ook regelmatig thuis, maar als er bij ons wordt opgepast, dan gaat hij naar kantoor. Hij kan daar ook niet tegen. Misschien een idee om daar een kantoor dag van te maken?

2 jaar geleden

Hi 馃 Is het niet mogelijk om je kindje naar je schoonouders te brengen? Zodat je je beter kan focussen op je werk? Ik denk dat ik precies hetzelfde zou hebben. Ik zou dan echt 00000 focus hebben als ik ook maar een geluidje hoor. 馃檲 Ik denk wel dat je gevoel heel normaal is! Dat is je mommy instinct. 馃

2 jaar geleden

Of lekker naar een mooie lunchroom gaan om daar te werken onder genot van een wel verdiend bak koffie/thee

2 jaar geleden

Heel herkenbaar. Ik zit me as we speak in te houden om niet naar beneden te gaan... Enige oplossing voor mij: zorgen dat ik niet thuis ben.

2 jaar geleden

Reactie op TamaraB93

Of lekker naar een mooie lunchroom gaan om daar te werken onder genot van e ...
Oh dit is ook wel een goed idee! In elk geval is niet thuis zijn de beste manier denk ik ja.

2 jaar geleden

Voor mij is naar kantoor gaan niet echt een optie, maar muziek opzetten met een hoofdtelefoon om geluid te blokkeren, kan al eens wonderen doen

2 jaar geleden

Hi 馃 Is het niet mogelijk om je kindje naar je schoonouders te brengen? Zo ...
Dit zou ook nog wel kunnen, al wonen ze een uur verderop, het is het rustig werken misschien wel waard

2 jaar geleden

Kan me goed voorstellen dat het heel lastig is 馃檲 Ik werk momenteel volledig vanuit huis en ga binnenkort weer 1x p/wk naar kantoor. Mijn man heeft 1 dag ouderschapsverlof. Die dag ben ik nu dus nog thuis en werk beneden. Oef. Heel lastig om me er niet continu mee te bemoeien 馃檲馃檲 Schoonmoeder heeft laatst voor het eerst een ochtend opgepast en begreep van de oudere kids dat de jongste best heeft gehuild. Terwijl hij dat thuis amper tot niet doet. Ik denk voornamelijk dat schoonmoeder moet leren wat de gebruiksaanwijzing is van de nieuwe baby 馃お. Hoe lastig ook. Probeer het los te laten. Als ze niet om de hoek wonen kan ik me voorstellen dat het voor jou het fijnste is als ze bij jou thuis oppassen. Geef je schoonouders wat tijd om je dochtertje te leren kennen ( op visite is toch heel anders dan oppassen en verzorgen). Ze gaan waarschijnlijk vanzelf sneller zien aan je dochter wat ze bedoeld als ze onrustig is. Je kan eventueel een muziekje aan zetten met oortjes / koptelefoon

2 jaar geleden

Snap je helemaal. Mijn man heeft nu een paar keer vrij genomen zodat ik aan mijn opleiding kan werken. Ik ga dan op mijn werk zitten anders kom ik nog niet aan typen toe.

2 jaar geleden

Haha ik heb dit ook als het mn vriend zn dag is. Ik zet een koptelefoon op, werkt als een trein 馃槀