11 Reacties

10 dagen geleden

Zo doet die van ons al maanden 🙃 ik heb het los gelaten. Hij slaapt snachts nl wel goed.

10 dagen geleden

Ik slaap met hem, we zijn er ergens tussen de 30 min en 2 uren. 2 - 3 dutjes. Loslaten. Hoe is de nacht slaap?

10 dagen geleden

Hier precies hetzelfde, behalve 1 dag in de week en dat is net na babyzwemmen, dan slaapt onze zoon 3 uur achtereen. Ik gebruik deze uurtjes maar om zelf bij te slapen of om even wat in huis te doen 🙂 Verder geen gouden tip helaas.

10 dagen geleden

Mijn zoon heeft nog nooit een dutje gedaan van 2 uur overdag volgens mij 😂 altijd maar 45 min. Hij huilt nooit en altijd vrolijk dus helemaal prima. ‘S nachts slaapt hij wel 12 uur achter elkaar.

10 dagen geleden

Ik heb dat hier ook. Maar we laten hem wel in bed liggen en geven een speentje. Na een kwartier valt ie dan weer in slaap. Soms huilt hij ook nog een beetje. Je ziet dat hij dan ook echt moe is

10 dagen geleden

Dat is op zich netjes… soms hier ook dagen met dutjes van 45 minuten. Dan doet m’n zoontje 4 dutjes ipv 3. Komt hij toch nog aan z’n slaap.

10 dagen geleden

En op z’n buik laten slapen? Deed hier wonderen 🙌

10 dagen geleden

Reactie op NikkyLL

En op z’n buik laten slapen? Deed hier wonderen 🙌
Hier ook!

9 dagen geleden

Bedankt voor jullie reacties, op de buik slapen heb ik nog niet geprobeerd dat kan ik nog eens proberen. Maar vermoed dat die dat niet wil haha

9 dagen geleden

Reactie op Thessavdbelt

Bedankt voor jullie reacties, op de buik slapen heb ik nog niet geprobeerd ...
Dat dacht ik ook! Onze oudste viel rond 1 jaar ineens op haar buik in slaap. Werd dan overstuur wakker omdat ze het niet gewend was, maar na een paar keer had ze het door. Met onze dochter nu zaten we een beetje aan het inbakeren vast. Alleen in de nacht niet meer ingebakerd omdat ze al omrolde. Overdag bewoog ze geen cm dus hielden we het er maar in omdat ze er zo lekker door sliep (na 2,5 uur wakker maken). Ook een beetje bang dat ze niet meer zo goed zou slapen omdat ze in de tijd voor het inbakeren zichzelf wakker maakte met haar armen. Laatst was ze zo verkouden en benauwd dat ze alleen op mij verder sliep op haar buik. Drie nachten tussen ons in gelegd op haar buik en dat ging heel goed. De eerste nacht alleen was wel een paar keer huilen omdat ze het denk ik niet echt gewend was, maar sliep meteen klokje rond. Uiteindelijk nu alle slaapjes op haar buik, meteen gestopt met inbakeren, en het slapen gaat nog steeds *klop af* top! Wel een tip: ik heb een gladde bumper om het hoofdeinde van haar ledikant (ookal wordt dat afgeraden), en leg haar een beetje schuin in bed zodat haar hoofd het hoofdeinde raakt, maar haar voeten ook de andere kant voor de geborgenheid. Want de eerste nacht lag ze overdwars met haar hoofd tegen de houten spijlen aan te rommelen. Probeer het eens een paar slaapjes! Succes!