11 Reacties

16 dagen geleden

Hij is trouwens 7 maanden.

16 dagen geleden

Ons zoontje was ook niet de beste slaper overdag. Als hij slaapt laten we hem slapen. Alleen eind middag zorgen we wel dat hij uiterlijk 17 00 weer wakker is. Verder slaapt hij de ene keer 45 minuten en de andere keer 2 uur dus we laten het lekker gaan. S'avonds slaapt hij lekker door.

16 dagen geleden

Reactie op MelissaSXM95

Ons zoontje was ook niet de beste slaper overdag. Als hij slaapt laten we h ...
Bedankt voor je reactie, zo denk ik zelf inmiddels ook. Vanmiddag zal die wss een kort slaapje hebben.

16 dagen geleden

Slaapt hij ‘s avonds wel gewoon goed?

16 dagen geleden

Reactie op ldcp

Slaapt hij ‘s avonds wel gewoon goed?
Ja gelukkig wel van 19.00-07.00

16 dagen geleden

Reactie op Thessavdbelt

Ja gelukkig wel van 19.00-07.00
Oooh dan zou ik overdag niks veranderen aan zijn ritme! Mochten er ‘s nachts problemen zijn wel, maar dat is niet jullie geval dan 😊😊

16 dagen geleden

Dit klinkt eigenlijk als best een goede slaper 😅😂 Bedoel ik niet verkeerd hoor! 😘 Maar overdag sowieso 2 u slapen. En smachts 12u aan een stuk door. Superknap Hier soms echt moeilijk of helemaal niet inslapen (soms wel heel makkelijk) en zelden langer dan 30/40 minuten

16 dagen geleden

Reactie op bellaatje-24

Dit klinkt eigenlijk als best een goede slaper 😅😂 Bedoel ik niet verkee ...
Nee we mogen ook zeker niet klagen. Ben allang blij dat hij snachts lekker slaapt!

16 dagen geleden

Wij maken onze dochter wel wakker. Eerst sliep ze zo’n 1,5 uur in de ochtend, dan maakten we d’r wakker. Nu vaak na een uur. Het is bij ons een beetje in het belang van allemaal omdat d’r grote zus in de middag ook nog slaapt. Dus rond 13u gaan ze dan allebei (en ik vaak ook 🤣). Vaak slaapt ze dan wel 2 tot 2,5 uur. Maar bij ons is dit zo gelopen omdat we dan beide kinderen op bed hebben, rust- of vrij moment voor ons, en in de wakkertijden kunnen we er dan op uit.

16 dagen geleden

Altijd wakker maken! Dan zorg je voor een goed ritme, goede verspreide dutjes en dus ook betere nachten.

16 dagen geleden

Ik maak haar in principe niet wakker overdag, een dutje van 2u is toch niet erg?