12 Reacties

2 maanden geleden

Ik zie vaak die van Wildride voorbij komen, lijken erg handig! Maar zelf nog niet uitgeprobeerd

2 maanden geleden

Wij hebben de Wildride. Super makkelijk in gebruik, maar ik gebruik hem in de praktijk toch niet zo vaak. Maar dat ligt denk ik meer aan dat mijn zoontje niet graag stil zit en de draagzak ook niet heel leuk vindt (andere normale draagzak ook niet). Maar ideaal als je bijv even boodschappen gaat doen op de fiets, om hem op die manier mee te nemen in de winkel.

2 maanden geleden

Reactie op Jette1234

Wij hebben de Wildride. Super makkelijk in gebruik, maar ik gebruik hem in ...
Nee precies. De normale draagzak wou ze hier ook niet.. daardoor okk mijn twijfel.. Maaar het lijkt mij toch wel handig als je ergens bent waar je lang moet staan of bij wijze van supermarkt ofzo idd. Draag dr nu altijd op mn heup.

2 maanden geleden

Je kan altijd via Vinted kijken, of een vergelijkbare met Wildride, dan kost het niet zoveel 😄

2 maanden geleden

Wij hebben de Wildride getest in de winkel. Baby vond het leuk en wij ook. Ik denk dat je hem niet voor heel lang kunt gebruiken want dan ga je last krijgen van je schouder waar de band op hangt. Wij hebben een vergelijkbare heupdrager op Etsy gekocht, die is maar 36 euro, ipv 79 van de Wildride.

2 maanden geleden

Ik heb de minimonkey sling en gebruik die inderdaad ook als ik met de fiets de stad inga, werkt heel goed voor kleine stukjes!

2 maanden geleden

Reactie op smuldersfo

Ik heb de minimonkey sling en gebruik die inderdaad ook als ik met de fiets ...
(voor maar 5€ op vinted gekocht)

2 maanden geleden

Wij hebben net een paar weken de wildride en als je hem juist gebruikt (en je kindje vind het leuk) vond ik het ook voor een wat langere tijd heel fijn! Wij zijn ermee over de kinderboerderij geweest en kleine stukjes in de stad (met fiets). De eerste keer was even wennen, daarna leuk voor beiden 😄

2 maanden geleden

Heel tevreden met wildride :)

2 maanden geleden

Ik heb er een van Ali Express gekocht om te testen. Ding was maar €12. Ik ben echt super verbaasd over de kwaliteit, heel degelijk. Volgens mij is het een exacte kopie van wildride alleen dan zonder labeltjes. Ik heb de witte versie. https://a.aliexpress.com/_EwZTPKV

2 maanden geleden

Ik heb een heupdrager gekocht op alie express om te testen en het is echt een top ding, even snel naar de winkel of de hond uitlaten, hoppa op de heup. Verbaast over de kwaliteit.. https://a.aliexpress.com/_EuoSNzf