16 Reacties
vorig jaar
Ik geef hem altijd de stukken waar al bijna geen pitten in zitten, meestal zitten die bij de rand. De paar pitjes die er wel zijn haal ik er dan uit.
vorig jaar
Ik geef watermeloen incl pitten. Als hij ze niet wil vist hij ze er zelf maar uit 🤣
Heb ook watermeloen op stokjes ingevroren als "ijsje" en dat fietst er hier ook in. Met het nodige miepen want ja brainfreeze 🤣 maar ook daar zitten de pitjes gewoon in dus lekker laten zitten dan 🤭
vorig jaar
Reactie op Lynnnnnn
Hebben jullie kindjes allemaal tandjes? Ik vind watermeloen nog zo hard voo ...
Hier 2 tandjes.. ik vind het ook spannend allemaal
vorig jaar
Reactie op Lynnnnnn
Nope nog geen tandjes te bekennen maar hij eet zo goed als alles met ons mee, ook kip bijv. Hij kauwt met zn kaken en zevert net zo lang tot hij het kan door slikken 🤷♀️
vorig jaar
Reactie op Lynnnnnn
In principle kunnen ze met hun tandvlees goed bijten en kauwen. Die van eet allerlei groenten en fruit vers en bijt echt hele stukken ervan af, geen tandjes hier nog.
vorig jaar
Reactie op Jool88
Dit is wat chatgtp zegt hierover 😊

Solid starts raad ook aan om pitjes te verwijderen.
vorig jaar
Reactie op Lynnnnnn
Stikte (zonder geluid en wordt blauw) ze ook echt of was ze aan het kokhalzen (met veel geluid vooral)? Ik heb gelezen dat dat watermeloen door zijn textuur veel hoesten en kokhalzen kan veroorzaken. Kokhalzen is prima en goed (dat voorkomt juist stikken en ze hebben sterke kokhals reflexen), daar ontkom je niet aan. Maar ik snap dat het spannend is.