13 Reacties

2 jaar geleden
Ik heb tijdens een zwangerschapsretraite toevallig een paar affirmatiekaarten gemaakt om bij m’n bevalling op te hangen. Was trouwens ook echt super leuk om te doen!

2 jaar geleden
Ik heb een hypnobirthing track die ik vorige zwangerschap veel luisterde in de weken voor de bevalling. Ik weet niet meer waar ik die gekocht had, maar als je in een prive bericht je nmr stuurt kan ik m via whatsapp aan je doorsturen mocht je dat willen. Het is een Engelse. Sowieso kun je ook op YouTube of in meditatieapps zoeken naar meditaties of hypnobirthing tracks met affirmaties.

2 jaar geleden
Ik heb bedacht om een spraak berichtje in te laten spreken met helpende woorden. Niet door mezelf maar denk dat ik mijn moeder hiervoor wil vragen. Je eigen stem horen is altijd al wat apart van ik.

2 jaar geleden
- Ik ben sterk
- Ik ben 1 met mijn kindje
- Ik kan dit
- Ik ben een powervrouw
- Ik ken geen angst
- Ik heb oerkracht
Bij mijn eerste bevalling zei ik veel.
Als een ander het kan, kan ik het ook.
Als ik dit kan, kan ik alles.
Ik was na de bevalling ook echt trots op mezelf en benoemde dit ook 💪🏻

2 jaar geleden
Reactie op AnnelijnK
Ik heb een hypnobirthing track die ik vorige zwangerschap veel luisterde in ...
Oh ik ben wel heel benieuwd naar de track indd! 😊Ik heb je een vriendschapsverzoek gestuurd, volgens mij is dat nodig voor een pb?

2 jaar geleden
Haha uit de pufcursus:
Iedere wee komt nooit meer terug, op naar de volgende!!

2 jaar geleden
Reactie op NFCG
- Ik ben sterk
- Ik ben 1 met mijn kindje
- Ik kan dit
- Ik ben een powerv ...
Ja mooi! Ik voelde me tijdens de bevalling ook zo sterk verbonden met: er zijn al miljarden vrouwen vóór mij bevallen én nu duizenden tegelijk met mij aan het bevallen. Als zij het kunnen kan ik het ook!
Dat idee gaf me enorm veel kracht!

2 jaar geleden
Reactie op AnnelijnK
Ja mooi! Ik voelde me tijdens de bevalling ook zo sterk verbonden met: er z ...
Ja hier ook! En vooral daarna waren mijn gevoelens over bevallen zoveel groter en positiever. Wij kwamen nog heel lang in het ziekenhuis vanwege de vroeggeboorte van mijn dochter. Elke keer als ik een vrouw zag die ging bevallen zei ik in mijn hoofd “ yess ook zij kan dit!”
Ongelofelijk trots dat mijn lichaam dit toen gedaan heeft en nu opnieuw mag meemaken

2 jaar geleden
Reactie op AnnelijnK
Ik heb een hypnobirthing track die ik vorige zwangerschap veel luisterde in ...
Oooooo mag ik deze ook? Love it!