17 Reacties

2 jaar geleden

Ik las dat de tena ladys fijn zouden zijn! Ik denk dat ik deze haal mits ze nog even goed in de aanbieding komen😂

2 jaar geleden

Ik wil het ook proberen en heb eigen merk gehaald van kruidvat.

2 jaar geleden

Ik kreeg de kruidvat broekjes als tip. Heb ook nog heel veel kotex verband gehad van kennis van ons die in februari is bevallen. Kan je blijkbaar ook goed combineren 🤷‍♀️ Ik heb een pak broekjes gehaald. Als ze fijn zijn stuur ik mn man wel op pad om er meer te halen 🙈

2 jaar geleden

Ergens kan ik me indenken dat t fijn is, anderzijds moet je dan steeds je hele (pyjama)broek uit doen, dat vind ik gedoe. Ik ga denk ik voor netbroekjes en Kotex night. Dat beviel de vorige keer prima.

2 jaar geleden

Ergens kan ik me indenken dat t fijn is, anderzijds moet je dan steeds je h ...
Ik heb expres geen pyjama broek maar pyjama jurk voor de eerste week kraamperiode. Dit omdat ik vanwege bekkenproblemen de tip had gekregen van de fysiotherapeut, om op het toilet met mijn benen altijd goed wijd te zitten. Het leek mij na de bevalling inderdaad ook een gedoe om dan heel de tijd de pyjama broek uit te doen, maar in mijn geval hoeft dat dus niet.

2 jaar geleden

Bij mij vond ik het bloedverlies na mn 1e zwangerschap erg mee vallen, de eerste 2 dagen was het wel veel, maar daarna veranderde het al snel in alleen wondvocht. Ik vond kraamverband al snel te dik, en zou dat daarom al helemaal bij een luier hebben

2 jaar geleden

Reactie op Oktober21

Bij mij vond ik het bloedverlies na mn 1e zwangerschap erg mee vallen, de e ...
Bedankt voor deze tip! Ik wist niet dat het bloedverlies qua persoon en zwangerschap zo erg kon variëren 🙈

2 jaar geleden

https://www.nurturebymama.com/product/4827632/wegwerp-ondergoed Ik heb op aanraden deze aangeschaft! Fijner dan die snijdende netbroekjes :)

2 jaar geleden

Ik moet er niet aan denken eigenlijk... Lijkt me zo broeierig! Bij mijn eerste heb ik in de kraamweek lekker vaak zonder onderkleding op een celstofmatje op het bed gelegen. Aan de lucht herstellen eventuele hechtingen veel sneller en je bloedverlies wordt opgenomen door het matje onder je. Dat afwisselen met kraamverband in een gewone oma-onderbroek vond ik echt prima... Daarna zsm overgestapt op normaal maandverband en menstruatie ondergoed.

2 jaar geleden

Reactie op Liese2023

Ik las dat de tena ladys fijn zouden zijn! Ik denk dat ik deze haal mits ze ...
Die heb ik idd ook in huis gehaald 😅 Ik heb het in bed ook al snel warm met een pyjamabroek of joggingsbroek aan, dus ga er vanuit dat ik met een lang pyjamashirt mijn kraamdagen in bed wel doorkom. Dan is het verschonen ook niet zo'n probleem, anders moet je idd wel steeds je broek helemaal uitdoen.

2 jaar geleden

Ik heb het ook gewoon met kotex gedaan en vond het bloeden ook wel meevallen. Ook wel eens op bed gelegen zonder onderbroek idd om het wat te luchten. Wel op een matje dan natuurlijk. Maar bloeding zal per persoon anders zijn.

2 jaar geleden

Reactie op geertjewi

Ik moet er niet aan denken eigenlijk... Lijkt me zo broeierig! Bij mijn eer ...
Dit inderdaad! En als ik dan toch een onderbroek met kraamverband aan had, dan wisselde ik dit echt wel vaak per dag.

2 jaar geleden

Hi dames, ik kwam deze advertentie net tegen. Weet alleen niet hoeveel er in zo een proefpakket zitten, maar wellicht handig om “uit te proberen”.

2 jaar geleden

Reactie op tay3

Hi dames, ik kwam deze advertentie net tegen. Weet alleen niet hoeveel er i ...
Zit er 1 in🙈 heb deze nu in de vluchtkoffer zitten, zit plastic omheen dus blijft mooi steriel Kruidvat enz heeft zulke broekjes ook eigen merk. Zijn een stuk goedkoper!

2 jaar geleden

Reactie op Romyx2211

Zit er 1 in🙈 heb deze nu in de vluchtkoffer zitten, zit plastic omheen dus ...
Oh echt! Haha jammer 🙈 Thanks voor de tip 💗

2 jaar geleden

Reactie op Romyx2211

Zit er 1 in🙈 heb deze nu in de vluchtkoffer zitten, zit plastic omheen dus ...
Ben benieuwd of je hem gebruikt heb, en of je het fijn vond zitten?

2 jaar geleden

Reactie op ABD89

Ben benieuwd of je hem gebruikt heb, en of je het fijn vond zitten?
Hi, ik heb ze gebruikt en vond ze echt heerlijk zitten! Ben er zo erg aan gewend dat ik ze nu zelfs nog draag op de eerste dag van mijn menstruatie. Etos eigenmerk is trouwens ook heel fijn (groene verpakking). Ik had de eerste dagen gewoon kraamverband gebruikt en pas na een paar dagen de luierbroekjes en de luierbroekjes zaten echt 10x fijner (zelfs met een tweedegraads ruptuur). Ik raad ze zeker aan!! Als ik veel pijn had deed ik een los ingevroren maandverbandje in het luierbroekje, dat verlichtte de pijn en zorgde ervoor dat de zwelling minder werd. Zal ook zeker aanraden om van te voren paar maandverbandjes vochtig te maken en in te vriezen. Hoop dat je nog wat hebt aan dit berichtje 💙