23 Reacties

één maand geleden

Ik ben zelf helemaal fan van Herve Tullet, vooral omdat ze nu 1 worden en willen gaan praten. Een van de boeken heet "een boek" en geeft kindjes opdrachtjes om met het boek te doen, draaien, schudden etc.

één maand geleden

Wij hebben hier Nijntje den Parke di bestia (Nijntje in de dierentuin papiaments) die vindt hij erg leuk en ook future engineer(engels), de dierenboekjes van de action (kim koala, charlie giraf enzo) en Pedrito Coelho (Pieter Konijn portugees) Uberhaupt vindt hij boeken erg leuk. Ik had op werk gister echt een leuk boek dat een kindje had meegenomen. "JIJ BENT HET MONSTER" Weinig tekst, Veel herhaling en mooie plaatjes enzo.

één maand geleden

Hier is "Mijn huis is jouw huis" favoriet! Lekker groot boek, mooie plaatjes en leest lekker weg!

één maand geleden

Leuk topic! Heb sommige tips van jullie nu op het verlanglijstje van m'n dochter gezet haha. Wij lezen bijvoorbeeld 'Anansi de spin, sterker dan olifant ' en 'Gewoon zoals je bent' graag voor. Ik heb op het verlanglijstje ook nog 'Samen hier' staan, ook heel mooi.

één maand geleden

“We hebben er een geitje bij” is bij ons thuis favoriet! 🥰

één maand geleden

Reactie op NMI9

“We hebben er een geitje bij” is bij ons thuis favoriet! 🥰
Oh daar is ook een liedje bij!! Erg leuk! Wordt op school elke herfst gelezen en het liedje gezongen

één maand geleden

Wij hebben best veel mooie boeken maar tot nu toe vindt ons kind er allemaal niks aan 😅 hij heeft de rust niet om lekker te zitten/knuffelen en te luisteren naar het verhaaltje of te kijken naar het boek. Het enige wat hij nu leuk vindt zijn de kiekeboe boekjes. Zelf vind ik van onze boeken deze het mooist: - een klein beetje dapper - samen hier - kleine ijsbeer Voornamelijk vanwege de mooie illustraties

één maand geleden

De neehoorn is een heel leuk boek. Moeten ze wel wat ouder zijn want is wel met veel tekst. Maar is heel leuk geillustreerd.

één maand geleden

Mijn favoriete is Klaartje koe is moe. En onze zoon vind muis op de fiets en van het Kruidvat Benny beer leuk ivm de vingers wat je erin steekt dat zijn pootjes Rupsje nooit genoeg 🥰🥰 die is tijdloos

één maand geleden

Reactie op MelissaSXM95

Oh daar is ook een liedje bij!! Erg leuk! Wordt op school elke herfst gelez ...
Leuk! Ga ik eens opzoeken 😊👍

één maand geleden

Reactie op NMI9

Leuk! Ga ik eens opzoeken 😊👍
https://youtu.be/inGNg-W6gik?feature=shared

één maand geleden

Leuk, ik ga ze allemaal even opzoeken! ☺️

één maand geleden

Oh yes, fijn topic! Ik wil echt nog wat meer mooie en leuke (voorlees)boekjes!🥰 Tot nu toe zijn hier de favoriete boekjes (sommige zijn specifiek boekjes voor het ritueeltje savonds): -Rupsje nooitgenoeg -Slaap lekker Rupsje nooitgenoeg -Vind je mij, hondje? -Nog even achter mijn oortjes kriebelen -We hebben er een geitje bij -Mooiste vis van de zee -Takkie

één maand geleden

'Raad eens hoeveel ik van je hou' van Sam McBratney

één maand geleden

Mijn dochter is dol op bobbi boeken. En prentenboeken met van die zoekplaatjes. Ze zoekt dan niet maar vindt het leuk om dingen aan te wijzen . Het liefst heeft ze een boek met dieren.

één maand geleden

Voor de kindjes die dol zijn op grote machines en auto's, het boek: slaap maar fijn bouwterrein. Het rijmt, ze zien allemaal grote machines en bij ons zwaaien ze ze gedag voor het slapen gaan.

één maand geleden

Knuffel me kleine tijger!

één maand geleden

Reactie op s12345678

Knuffel me kleine tijger!
Ja! Die hebben wij met een puppy en luiaard. Hier zijn ze een grote hit!

één maand geleden

Hier zijn de muziekboeken van paco een hit bij baby en kleuter. Zitten allebei te dansen op de muziekjes.

één maand geleden

Hier zijn boekjes met een vingerpopje favoriet. Wij hebben een egeltje en een hondje en boekjes met dierengeluiden. Ik was eerst wat teleurgesteld dat die geluid boekjes maar 4/5 pagina’s hebben en de helft van het boek is het geluidsboxje maar dat aantal pagina’s is eigenlijk perfect je bent misschien 3 tot 8 minuutjes bezig met lezen/verzinnen/aanwijzen en dat is lang genoeg. En langer kan altijd uiteraard ze willen toch graag 10 keer op hetzelfde knopje drukken 😅