10 Reacties

2 jaar geleden

Meestal zeggen ze vanaf 36 weken, ik doe het de hele zwangerschap, die van bio kult, anders kan ik niet naar de wc toe

2 jaar geleden

Ik slik ook probiotica maar mijn eerste had alsnog best wel last van krampjes. Maar goed, dan heb je het iig geprobeerd...

2 jaar geleden

Ik had in een podcast van mama’en gehoord dat je hier het laatste trimester nog mee kan beginnen dus in dat geval nog niet te laat! In de podcast hadden ze het alleen niet over minder krampjes maar wel dat het de kans op allergieën kan laten afnemen. Welke probiotica dan precies zou ik ook niet weten..

2 jaar geleden

Ik ga met 32 weken beginnen met de Symflora Baby van Vitakruid om inderdaad al wat bacteriestammen mee te geven aan de baby bij de geboorte.

2 jaar geleden

Reactie op NMI9

Ik ga met 32 weken beginnen met de Symflora Baby van Vitakruid om inderdaad ...
Yes, same :)

2 jaar geleden

Je kunt Orthiflor start van Orthica gebruiken. Ongeveer een maand voor je uitgerekende datum kun je hiermee starten. Wanneer de baby geboren is kun je het blijven gebruiken zodat het via borstvoeding bij je kindje terecht komt. Mocht je flesvoeding geven mag je het geloof ik ook mengen met de fles. Staat heel duidelijk op het potje. Bij m'n eerste kwam ik hier helaas pas achter toen ze al een paar weken oud was en heel veel krampjes had. Nu ben ik ook van plan om er vanaf 36 weken mee te beginnen.

2 jaar geleden

Hi! Je kan tot en met het 2 trimester Symflora van Vitakruid innemen, het derde trimester en na de geboorte pak je symflora baby. Met de code vitalskinclinic krijg je 10% extra korting bij vitakruid

2 jaar geleden

https://www.orthica.nl/products/orthiflor-start Deze is mij aangeraden. Advies in Nederland is om ca. 6 weken voor de uitgerekende datum te starten, maar aan mij werd verteld dat het in (ik dacht) Zweden standaard behandeling is dat vrouwen dit gebruiken vanaf start laatste trimester.

2 jaar geleden

Reactie op xXlizzyXx

Die heb ik gebruikt vanaf 34 weken in m’n vorige zwangerschap en dat ga ik nu weer doen. M’n dochter heeft nooit krampjes gehad.

2 jaar geleden

Reactie op Baby2110

Je kunt Orthiflor start van Orthica gebruiken. Ongeveer een maand voor je u ...
Deze ga ik ook gebruiken. Tijdens de vorige zwangerschap heb ik het niet gedaan, maar ben ik begonnen toen mijn zoontje krampjes kreeg en de sab simplex niet werkte. Zijn klachten waren toen snel verdwenen. Dus nu ga ik er zelf al mee beginnen van tevoren.