4 Reacties
9 maanden geleden
Wat ik heb meegekregen is dat stomen goed helpt. Alle deuren en ramen dicht in de badkamer, kraam aan op z'n heetst en in de ruimte blijven met je kindje. Er niet onder gaan staan natuurlijk. Maar wel in de badkamer blijven gezien er veel stoom vrijkomt. Heb je dat toevallig al geprobeerd?
9 maanden geleden
Reactie op Feroza
Wat ik heb meegekregen is dat stomen goed helpt. Alle deuren en ramen dicht ...
Ja of juist naar buiten de kou helpt ook. De ene baby vind warm fijn en de andere de kou
9 maanden geleden
mijn oudste zoontje (bijna 2) heeft hier ook last van. verkoudheid betekent pseudokroep. vooral snachts. stomen in de badkamer helpt bij ons en vooral zorgen dat die rustig blijft, en jezelf ook natuurlijk. Meer kun je er helaas ook niet echt aan doen zei de dokter tegen ons.
3 maanden geleden
Hier afgelopen nacht ook! Wat een naar gezicht, zo sneu! Hier hielp afleiden met een filmpje wat hij erg leuk vindt (Bumba) heel goed en knuffelen. Daarna toen hij rustiger was iets te drinken gegeven.
De heesheid blijft je horen vandaag en af en toe als hij hoest hoor je hem nog een "blaffend" geluid maken, beetje zoals een zeehondje. Bleef dit bij jullie door de dag ook wat hangen?