10 Reacties

vorig jaar

Ja, als er maar geen tocht is bij haar bedje

vorig jaar

Overdag als de kleine er niet ligt even luchten.. ik zet geen raam open als de kleine er ligt.. vind het te gevaarlijk
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

vorig jaar

Ik deed toen hij nog in de co-sleeper lag halverwege de nacht met de nacht voeding het raam even open om te luchten, omdat het inderdaad best muf werd. Hij sliep niet onder het raam, maar aan de andere kant van de kamer. Zolang je kleintje goed ingepakt is, is frisse lucht goed voor alle 3 denk ik! 😊 Ik deed toen het kouder werd een extra dekentje op. In Scandinavië laten ze baby's veel buiten in wandelwagen slapen, schijnt veel gezondheidsvoordelen te hebben qua immuunsysteem, slaap en ademhaling.

vorig jaar

Ik doe het raam overdag open. Een halfuur voor we gaan slapen doe ik het raam dicht en de verwarming even aan. Ik vind haar nog net te klein om met raam open te slapen, het wordt namelijk best snel koud. Ik vind het zelf echt niet lekker slapen 🥴

vorig jaar

Reactie op Marlissahi

Overdag als de kleine er niet ligt even luchten.. ik zet geen raam open als ...
Gevaarlijk waarom?

vorig jaar

Ik zet overdag de ramen open en vaak tijdens de nachtvoeding ook nog even.

vorig jaar

Reactie op Elise7

Gevaarlijk waarom?
Vraag ik me ook af... Bij ons wordt het net aangeraden goed te verluchten ivm wiegendood.

vorig jaar

Hier hetzelfde. Maar zet om die reden de deur open van de slaapkamer.

vorig jaar

Reactie op Elise7

Gevaarlijk waarom?
Tocht??

vorig jaar

Frisse lucht is belangrijk! En inderdaad niet op de tocht. Sowieso overdag hier de ramen op kiepstand. Meestal in de nacht ook, maar niet oo zijn kamertje. Bij ons is het boven 15 graden, maar hij slaapt heerlijk in z'n teddy slaapzak. Wordt nooit koud wakker. Als het echt dik vriest, dan doe ik ze wel dicht.
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.