27 Reacties

één jaar geleden

Hier zou je het misschien kunnen begrijpen.

één jaar geleden

Reactie op X_deb

Hier zou je het misschien kunnen begrijpen.
Haha bedankt maar hier had ik al naar gekeken😂 Ik snap er nog niks van weet niet precies waar de placenta ligt dacht dat iemand van jullie het misschien kon zien 🫣

één jaar geleden

Jou baby ligt meer aan de linker kant. En het in inwendig, dan krijg je volgens deze theorie een meisje

één jaar geleden

Volgens de ramzi krijgen wij een meisje, ik zal het laten weten na de uitslag van de nipt test 😉 is wel pas 13 april. Dus vermoedelijk kan ik dat hier posten rond 20 april

één jaar geleden

Die theorie is 50% betrouwbaar toch? Of was datde skull theorie? Ikzou wachten op de nub. Daar heb echt wat aab

één jaar geleden

Volgens de ramzi krijgen wij een meisje, ik zal het laten weten na de uitsl ...
Spannend hoor wil het ook zo graag weten 🫣

één jaar geleden

Dit was met de eerste echo 7+3 inwendig. Wat zou deze theorie dan betekenen?

één jaar geleden

Reactie op YanisHoogenhout

Dit was met de eerste echo 7+3 inwendig. Wat zou deze theorie dan betekenen ...
Ik heb me er wat in verdiept maar deze theorie is nooit zeker .. Ik ga er bij jou vanuit dat het een jongetje is 💙

één jaar geleden

Reactie op X_deb

Hier zou je het misschien kunnen begrijpen.
Benieuwd of dit klopt ik zal het rond 1 oktober pas weten. Maar ik las wel dat je een echo tussen 6-7 weken moet hebben wil je deze theorie toepassen

één jaar geleden

Ja klopt want rond de 8 weken gaat het kindje al meer bewegen. Dit is de mijn echo inwendig 🥰

één jaar geleden

Reactie op X_deb

Ja klopt want rond de 8 weken gaat het kindje al meer bewegen. Dit is de ...
Ik weet niet hoe ik het moet zien. Zijn de cijfers die je ziet op de echo de onderkant of bovenkant ?

één jaar geleden

Ow sorry zag dat hij gedraaid was. Dat was de bovenkant

één jaar geleden

Reactie op X_deb

Ow sorry zag dat hij gedraaid was. Dat was de bovenkant
Omdat het aan de rechterkant staat denk ik een jongen.

één jaar geleden

Ja ik dus ook! En ook alle symptomen enz zei me gevoel een jongen. Maar ik ben bij een paragnost geweest en die zei nee dit is een meid! Dus ben zo benieuwd en wil het pas weten met de bevalling maar of dit lukt 🤭

één jaar geleden

Ik ben ineens wel heel benieuwd iemand die het kan via de theorie ?

één jaar geleden

Is dit inwendig of uitwendig?

één jaar geleden

Hi 7,5 weken hier en inwendig. Wat denken jullie hier ?

één jaar geleden

Volgens die van mij gaat het denk ik een meisje zijn, dit is een uitwendige echo en placenta zit rechts. Maar we gaan het zien, op 22 april de geslachtsecho🙌🏼

één jaar geleden

Volgens de ramzi theorie zou ik een jongen krijgen. We gaan het zien met de 20 weken echo (17 mei) 🙈

één jaar geleden

Reactie op X_deb

Ja ik dus ook! En ook alle symptomen enz zei me gevoel een jongen. Maar ik ...
Wat spannend ! Ik ben benieuwd of ze gelijk heeft ! Is namelijk wel een gewaagde antwoord van haar omdat ze 50% goed kan zitten. Waneer ben je uitgerekend ?