3 Reacties

3 maanden geleden

Hier is gierst en rijst met erwten een hit. Gebakken eieren. Banaan staafjes (banaan in 3 deelen) halve blauwe bessen, aarbei. Avocado (ook op brood) Stukjes goed door gebakken vlees of vis zoals zalm? Gestoomde groenten? Ik probeer iets te koken waar ik een deel kan nemen voor hem , zonder zout en pittige kruiden

3 maanden geleden

Probeer eens tomaat (in partjes), lijken de vaak heerlijk te vinden. Aardbeien is vaak een hit. En vooral aan blijven bieden😇 Ik geef iedere ochtend boterhammetje en aardbeien, lunch bijvoorbeeld omelet met tomaat, en avondeten is gewoon proberen en zien wat aanslaat. Van broccoli, tot bloemkool, altijd tomaatje erbij, kip (drumstick), zalm, sardines, pasta, gehakt, etc. Fruit als toetje, zoals perzik of abrikoos is een grote hit. Laat hem vooral lekker spelen met eten en het leren kennen, en voor je het weet wordt het gegeten.

3 maanden geleden

Ik volg al sinds de geboorte van onze oudste Solid Starts. Ze hebben een heel goed Instagram kanaal als je dat hebt en een app. Die is gratis en biedt ook een betaalde versie. Er staan veel recepten op, maar belangrijkste dat wij doen is gewoon de baby geven wat wij ook eten, maar dan zonder / met weinig zout en soms wat anders gesneden. Daar helpt de app goed bij. Bij ons is het super goed bevallen. De oudste is een enorm makkelijke eter en onze jongste gaat nu ook enorm goed!