11 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb hier ook last van. Vooral bij het bukken schiet het erin. Het doet dan zoveeeel pijn. Heb jij dat ook? Weet niet zo goed wat ik nu moet doen

3 jaar geleden

Ja vreselijk. Vooral bij het hurken馃槱

3 jaar geleden

Is een beklemde zenuw. Ik heb dit heel erg, bij lopen, staan, zitten... is niet zoveel wat je eraan kan doen helaas

3 jaar geleden

Ah dat is het. Ik heb het sinds paar dagen maar zeker bij koken en wassen (bukken) dan heb ik zoveel pijn. Wordt dit minder? En je kan niets eraan doen dus? Als ik google zie ik ook iets met bekkeninstabiliteit staan

3 jaar geleden

Reactie op ZaraM

Ah dat is het. Ik heb het sinds paar dagen maar zeker bij koken en wassen ( ...
Ik durf niet te zeggen of het hetzelfde is trouwens. Bij mij straalt het echt uit naar mijn benen waardoor ik amper kan lopen. Het straalt niet perse uit naar mijn liezen. In principe komen bekkeninstabiliteit en die beklemde zenuw wel door dezelfde oorzaak: toenemende druk van de baarmoeder. Pijn kan verlicht worden met fysiotherapie, maar die druk wordt pas minder als de baby eruit is.. :(

3 jaar geleden

Heb er ook last van aan linkerkant, denk zelf dat het zwangerschapsischias is. Soms is het zo erg dat ik amper kan lopen.. en soms nergens last van. Met name bij verkeerde houding/beweging komt het opzetten.

3 jaar geleden

Kunt er overigens mee naar de fysiotherapeut, die hebben goede oefeningen. Maar helemaal weg gaat het waarschijnlijk niet tot na de bevalling. Wat helpt is blijven bewegen en letten op houding!

3 jaar geleden

Ik had het ook, ineens was het voorbij en soms als ik teveel heb gedaan krijg ik er ineens weer last van, volgens mij zwangerschapsisschias

3 jaar geleden

Ik heb dit in het begin ook gehad, kwam vanuit mijn SI gewricht en de fysio gaf aan dat dit kan komen door bekkeninstabiliteit. Na dry needling in mn bil en oefeningen gaat het nu al een tijdje goed..

3 jaar geleden

Ik durf niet te zeggen of het hetzelfde is trouwens. Bij mij straalt het ec ...
Ik heb dit ook. Een osteopaat kan dit vaak prima verhelpen! Echt een dikke aanrader 馃槉

3 jaar geleden

Reactie op SDL93

Ik heb dit in het begin ook gehad, kwam vanuit mijn SI gewricht en de fysio ...
Hier net zo, na dry needling gaat het vaak weer wat beter!