11 Reacties

3 jaar geleden

Hahah helemaal niet raar toch! Ik heb soms het idee dat ik het heel diep van onder voel maar niet van achteren maar van voren zeg maar 馃槀 Dat kan dus ook nog. Of het normaal is weet ik niet. 馃檲 Maar we zullen vast niet de enige zijn haha.

3 jaar geleden

Heel herkenbaar馃檲 Meneer hier ligt in stuit op het moment. Als hij trappelt voel ik het voor en achter. Het voelt soms wat apart馃ぃ

3 jaar geleden

Haai, Haha ik snap de vraag馃槀 ik heb dit zelf ook wel eens dat het schopje door dreunt naar inderdaad mijn anus of naar mijn vagina zegmaar. Ik dacht altijd dat dit normaal was dus heb hier nooit vraagtekens bij gehad om heel eerlijk te zijn, ik ben nu zelf 23+3 van mijn eerste.

3 jaar geleden

Ik heb soms het gevoel dat haar voetje zo uit mijn flamoes komt als ze flink schopt 馃槀 Kan het zijn dat de baby bij jou mss wat meer naar achter zit en je het daarom mss daar juist voelt ? Toen ik het vertelde aan de vk moest ze lachen en herkende ze mijn verhaal ook

3 jaar geleden

Reactie op Priscilla.vl

Ik heb soms het gevoel dat haar voetje zo uit mijn flamoes komt als ze flin ...
Hij zit niet meer naar achteren heb ik het idee, want aan de voorkant voel ik hem ook heel duidelijk. Ik zie mijn buik dagelijks ook goed bewegen 馃槉 Maar ik ben blij te horen dat ik niet de enige ben in ieder geval, haha.

3 jaar geleden

Omg! ja ik ervaar ook precies hetzelfde en soms ook als steken in de anus. Ze schopt ze ook wel eens tegen de vagina aan. Zo een onprettig gevoel 馃槄

3 jaar geleden

Ik ervaar ook soms druk op mijn anus en vagina. Maar over het algemeen krijgt mijn blaas nog het meest te verduren 馃ゴ.

3 jaar geleden

Hahaha ik lag in de deuk om jullie reacties 馃ぃ ik voel dat de baby soms ook laag zit en dan moet ik om de 10 min naar de wc. Ik ben nu 26 weken. Die van mij schopt ook best wel hard, als ze weer bezig is dan roep ik mijn man snel bij om te voelen鈽猴笍

3 jaar geleden

Haha herkenbaar! Gisteren had ik steken in mijn vagina, hoorde van de verloskundige dat dit ook kan komen door de schopjes van de baby 馃槄 ook niet een heel prettig gevoel haha

3 jaar geleden

Hahah, ik lees dit nu terwijl mn zoontje dat aan het doen is (van voren) 馃槀馃槀 maar op andere momenten is het mn onderbuik/midden van mn buik. Nog ruimte zat om alle kanten op te trappelen :p

3 jaar geleden

Ohja hoor, heeeel normaal. Helaas haha. Meestal wordt ook nog mijn blaas als boksbal gebruikt. Dan schiet daar voor een nanoseconde een pijnscheut in, alsof ik heeeel erg moet plassen. En laatst was mijn bekkenbodem aan de beurt. Voelde even alsof ze er al uit wilde komen 馃槀