12 Reacties
één maand geleden
Lidl heeft fijne pakken, ook met een voering van fleece.
Regenlaarzen vind ik fijn van Scapino, die zijn smal en mijn kindjes hebben smalle benen. Hema laarsjes zitten bij ons te wijd, maar zijn volgens mij ook goed en nu ook in de aanbieding. Of Bergstein regenlaarzen, zijn wat duurder, wel goede kwaliteit.
één maand geleden
Ielm pakken wordt ook vaak genoemd . Zelf nooit gebruikt, maar zijn volgens mij ook fijn.
één maand geleden
Ik zie meerdere keren hema laarzen staan dat hebben wij slechte ervaring mee. Scheurden helemaal uit bij de vouwen die ontstaan door het afwikkelen van de voet en zo kreeg onze zoon dus alsnog natte voeten.
één maand geleden
Reactie op AnkeTijsen
Ik zie meerdere keren hema laarzen staan dat hebben wij slechte ervaring me ...
Indd, hier ook slechte ervaring mee!
één maand geleden
Reactie op DemOs
Wat een goede top! Thanks😁
Wij hebben elastieken aan de uiteinden van de broek van het pak wat je helemaal om de laarzen heen kan doen. Elastiek aan de onderkant van de laars.
één maand geleden
Zijn jullie kindjes al stappertjes? Kunnen kruipertjes al weg met laarzen bij het buiten spelen?
Ik heb net een modderpak gekocht van Name it, geen skipak. Zo kan ik steeds kiezen wat hij er onder aan doet afhankelijk van hoe warm/koud buiten. Maar voor de schoenen vraag ik me dus af welke ik best koop. Ons zoontje is net 1 jaar en stapt al enkele stapjes los, maar kruipt vooral nog veel.
één maand geleden
Reactie op Luckyme89
Zijn jullie kindjes al stappertjes? Kunnen kruipertjes al weg met laarzen b ...
Nee hoor. Mijn ervaring is met de oudste. Jongste heeft nog geen schoentjes/ laarsjes zo lang ze niet kan lopen