47 Reacties
5 maanden geleden
Hebben jullie ook dat de kleine snachts ineens niet meer wilt verder slapen in zijn of haar bedje? Dus liefst bij jou..ben blij als dit over is, vind dit zo onwijs pittig met overspannenheid thuis zitten poee😮💨 ben zo onwijs snel geïrriteerd en geprikkeld.. voel me echt schuldig sls ik boos reageer..🥹
5 maanden geleden
Reactie op ssssc__#
Hebben jullie ook dat de kleine snachts ineens niet meer wilt verder slapen ...
Pff ik voel je helemaal!! Wij hebben nu al 3 weken last van snachts klaarwakker zijn.. en als dat het niet is is het elk uur voor een speen
5 maanden geleden
Hier zijn de nachten ook ellende. Zoontje is 8 maanden (8-10-23). Het is nooit echt een goede slaper geweest en heeft al sinds een paar maanden dat ik hem na een nachtvoeding (2 a 3 keer per nacht) niet meer slapend weg kan leggen. Was vaak al 30/45 minuten na de voeding bezig met in slaap krijgen. Slaapjes overdag waren ook nooit langer dan 30 minuten. Maar nu sinds een paar weken is het echt drama. Heel lang bezig met in slaap krijgen. Slaapt hij eindelijk, wordt hij vaak na een paar minuten al weer wakker en begint de ellende weer opnieuw. We zijn OP. We hebben inmiddels een slaapcoach benaderd en die komt volgende week langs. Hoop erg dat die ons kan helpen 🤞
5 maanden geleden
Reactie op loki1991
Hier 7 maanden getobd met slapen. Nu net een week sliep hij echt goed. Zelf ...
Je kunt wel oefenen met het bijten. Hier ook een paar keer gebeten. Ik heb toen eigenlijk uit een reflex heel fel gereageerd en de borst weggehaald. Ik heb ook echt benoemd, niet bijten…
En nu gaat het weer goed. Zou het dus toch weer proberen en n beetje alert zijn tijdens het voeden.
Ik zag het bijten ook best wel aankomen. Dan kun je op tijd anticiperen
5 maanden geleden
Reactie op ssssc__#
Oh wat een nacht! 01.30/03.30/05.15 en 06.30😮💨😮💨😮💨 ik ben echt ges ...
Rond 12 maanden heb je ook weer een slaap regressie 🫢🫢 en bij 18 maanden nog en daarna wordt het rustiger heb ik begrepen.. dus nog even volhouden 🤣
5 maanden geleden
Oke geen idee of dit hoopgevend is maar onze kleine meid slaapt nu 5 nachtjes redelijk door. Is altijd rond 5:30 wakker maar dat vinden we prima. Het gebeurde ineens terwijl ze altijd minimaal 2-3 per nacht wakker werd en in slaap geholpen moest worden of een flesje wilde.
Dus er is hoop people :) Volhouden <3
5 maanden geleden
Reactie op ssssc__#
Jaaa !!! Hij komt nu rond half4/4uur.. nou prima, dan gaab we weet richting ...
Hier ook iets meer positiviteit sinds langeeee tijd😊 2x wakker geworden zonder heel hard te huilen en onrustig te zijn voor de speen en ook rond 4 uur wakker 🙏🏼🥳 Op naar die 6 uur in de ochtend!! 🤣 Of is het afgelopen nacht al gelukt bij jullie? Haha.
4 maanden geleden
OMG kwart voor 10 gaan slapen en kwart voor 6 weer wakker 😭 met tig keer wakker.. en druk zijn, rollen tijgeren mij knijpen etc ga slapen… laat dit aub de 8 maanden regressie zijn 🤞🏻🤞🏻en overdag lekker aanhankelijk en super druk op schoot zijn
4 maanden geleden
Reactie op ssssc__#
De nacht erna was weer drama.. heb nu sinds deze week betere nachten en sin ...
Dat klinkt goed! Mijn zoontje is van 31 okt dus denk dat wij nog wel even moeten😬
4 maanden geleden
Reactie op ssssc__#
Oh wat leuk! Einde oktober, ons zoontje 1 oktober.. ik vier pas als we week ...
Haha ja snap ik! Ik had vorige week ook een paar betere nachten maar toen was hij ook niet helemaal lekker dus waarschijnlijk daarom 🫢 ja kan niet wachten totdat we die sprongetjes hebben gehad 🙈
4 maanden geleden
Nou hier ook hoor, zo vaak huilend wakker ‘s nachts de afgelopen weken, gemiddeld elk uur zoiets? Ben het nu zo gewend, dat als ze pas vanaf 6:00 echt klaarwakker is ik het een goeie nacht vind 😂
4 maanden geleden
Reactie op smuldersfo
Nou hier ook hoor, zo vaak huilend wakker ‘s nachts de afgelopen weken, gem ...
Haha omg 😨 wel typisch dat het bij elke baby weer iets anders uit.. hier is meneer na een nacht van maar 8 uur en tig keer wakker uiteindelijk na 4 uur en kwartier eindelijk in slaap gevallen 🥵
4 maanden geleden
Reactie op lisajacobs
Haha omg 😨 wel typisch dat het bij elke baby weer iets anders uit.. hier i ...
Oef zo erg, ja bij ons gaat het overdag gelukkig al die tijd goed met 2 lange dutjes, maar de nacht doorkomen is geen feest, ik lig er nu vaak naast dan kom ik zelf nog aan wat slaap toe