47 Reacties

4 maanden geleden

Reactie op smuldersfo

Oef zo erg, ja bij ons gaat het overdag gelukkig al die tijd goed met 2 lan ...
Ja wij slapen ook samen anders is het echt niet te doen 😨

4 maanden geleden

Ik heb de laatste paar nachten dat ze minder vaak wakker wordt, maar 2x bijvoorbeeld, maar dan er wel langer dan een uur over doet om weer in slaap te vallen: babbelend, rollend, gaan zitten, maar ze heeft me wel weer nodig om uiteindelijk aan de borst in slaap te vallen dus het is wel vermoeiend. Als ze de eerste keer rond 22;00 wakker wordt viel ze eerder altijd meteen weer aan de borst in slaap maar nu niet. Voor iemand herkenbaar? 8/9 maanden regressie?

3 maanden geleden

Hier ineens ook weer na weken snachts klaarwakker.. in ben doodop. Zien anderen alweer verbetering?

3 maanden geleden

Reactie op Grootbroodjexxx

Hier ineens ook weer na weken snachts klaarwakker.. in ben doodop. Zien and ...
Ja hier verbetering! Ze sliep vaak overdag bij, dus nu kort ik de dutjes toch wat in en slaapt ze max 2 a 2.5 u zoiets overdag, en weet niet of dat het is maar al een paar dagen niet meer klaarwakker ‘s nachts!

3 maanden geleden

Hier gaan de dutjes overdag wel oké. Maar het inslapen en de nachten zijn weer mega onrustig. Tig keer eruit, en 5u klaar wakker.. Sprongen zijn snel echter elkaar.. was net paar weekjes oké. 🙃

3 maanden geleden

Reactie op JeNi88

Hier gaan de dutjes overdag wel oké. Maar het inslapen en de nachten zijn w ...
Nou inderdaad 2 weekjes waarin ik denk we gaan eindelijk de goede kant op.. en dan uit het niets tadaaaaa

3 maanden geleden

Reactie op JeNi88

Hier gaan de dutjes overdag wel oké. Maar het inslapen en de nachten zijn w ...
Oe pittig zeg! Zeker als het dan ook nog zo snel volgt. Ben je amper weer bijgekomen zelf om het volgende weer op te vangen. Succes!