8 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb er een soort grote inbaker deken in liggen in de bak. Voetenzak voor het zit gedeelte

2 jaar geleden

Wij hadden bij de eerste alleen een dekentje en gaan dat nu weer doen. Als het koud is hebben ze toch een winterjas of winterpak aan, tenminste zo deden wij het.

2 jaar geleden

In de bak hadden we een soort wollen trappelzak, met eventueel nog extra dekentje. Maar dit wordt een herfst/ winterbaby. Denk dat ik er misschien dat ik dezelfde gebruik maar er gewoon een kruikje bij leg. En regelmatig checken.

2 jaar geleden

Handig is een molton en dekentje of voetenzak.

2 jaar geleden

Wij hebben voor een oktober baby een heerlijk berenpakje zodat zijn hele lichaam warm blijft. Mocht het in de winter echt koud worden krijgt hij ook nog een dekentje over zich heen

2 jaar geleden

Wieglakentje werkt prima. Soms leg je daarover een hydrofiel voor t gemak maar hoeft niet. Verder heb ik een joolz nest voetenzak. Vind ik ideaal maar dat is echt geen noodzaak. Een lekker (wieg) dekentje is ook helemaal prima. Ik zou iig wel een dekentje voor handen hebben omdat t een winter baby wordt. Ik vind dan dekentjes/voeten zakjes makkelijk omdat ik dan een laagje afhalen makkelijker vind als je ergens binnen bent.

2 jaar geleden

Ik heb gewoon een lakentje met (wieg)deken in de reiswieg. Ik wil nog wel zo'n berenpakje erbij, maar puur omdat ik dat ook handig vind als het echt koud is.

2 jaar geleden

Wat ik niet wist toen mijn dochter geboren was is dat je je kinderwagen bekleed net als een wiegje: dus matrashoes, laken + deken. Gelukkig hadden we dat allemaal in huis want naast het ledikant op haar kamer hadden we een mozeswiegje naast ons bed. Onze dochter is van januari 2022, we moesten toen ook de kinderwagen voor verwarmen met een kruik, geen idee of dat nodig is rond oktober.