12 Reacties

één maand geleden

Yes! Die van mij had dit op haar lichaam. Bleek dit en ringworm en eczeem.. goed vettig houden en hormoonzalf gebruikt

één maand geleden

Hier precies hetzelfde en cb zei vorige week 'gewoon een reactieve huid'. Hebben jullie kleintjes jeuk? Heb namelijk niet het gevoel dat Odin eraan wil krabben. Zijn armen hebben het ook en het wordt daar nu ook erger. Probeer het vet te houden maar wat de ene keer werkt, werkt daarna ineens niet meer. Toen dit net begon werkte Sheabutter echt als magie. Maar nu niet meer. Zelfde verhaal met zink- en kokosolie. Ik vermijd ook liever hormoonzalf dus lees ook even mee voor tips.

één maand geleden

Reactie op Rooooo

Hier precies hetzelfde en cb zei vorige week 'gewoon een reactieve huid'. ...
Mij werd de calendula zalf van het merk Chi aangeraden. İk ontvang het morgen en ga daarmee aan de slag. Heb hiervoor kokosolie en tea trea olie gemengd hielp ook niet. Pff ik hoop echt dat t zsm weg is. İk denk wel dat het jeukt hij zet zijn hand erop en gaat met zn hoofd rechts links bewegingenndoen.

één maand geleden

Reactie op Sam1996

Yes! Die van mij had dit op haar lichaam. Bleek dit en ringworm en eczeem.. ...
Mijn zoontje heeft het voor nu alleen op zn wang . İk hoop dat het geen eczeem is 😔

één maand geleden

Reactie op Sam1996

Yes! Die van mij had dit op haar lichaam. Bleek dit en ringworm en eczeem.. ...
Hoelang duurde het bij jullie dat het weg was

één maand geleden

Reactie op cindy88xx

Hoelang duurde het bij jullie dat het weg was
De ringworm vrik snel de rest vet houden als k het 1 dag niet doe heb ze het

één maand geleden

Reactie op Rooooo

Hier precies hetzelfde en cb zei vorige week 'gewoon een reactieve huid'. ...
Wat voor mijn kinderen hielp met vettig houden is uierzalf. Dat heb ik tot nu toe alleen bij Etos gevonden. Het zit in een pot en lijkt op vaseline. Niet te verwarren met uiercreme: wit en minder vet.

één maand geleden

Hier ook, heb eerder het idee dat het komt door al het gekwijl.. hij wil er verder niet aan krabben en lijkt er niet direct last van te hebben..

één maand geleden

Hier hetzelfde, eerst niets gedaan maar bleef echt een paar maand zitten en met een crempje weg.

één maand geleden

Reactie op Nes7

Hier hetzelfde, eerst niets gedaan maar bleef echt een paar maand zitten en ...
Welk creme heb jij gebruikt als ik vragen mag?

één maand geleden

Mijn zoontje had precies dezelfde vlek in zijn gezichtje. Advies van CB om goed vet te houden. Gesmeerd met drs leenarts droge huid zalf, het is nu zo goed als weg!

23 dagen geleden

Hier werkte echt niks meer en ik ben nu begonnen met mangozalf. Binnen één dag regelmatig insmeren is de huid al zóveel rustiger. Ik hoop dat dit doorzet!🤞🏻