19 Reacties

茅茅n maand geleden

Ons zoontje van 24 oktober doet ook nog maar 2 dutjes. Deze 2 dutjes zijn dan wel vaak 1,5/2 uur. In de middag wordt hij vaak rond 14:00 wakker en daarna trekt hij door tot 18:30/19:00 uur.

茅茅n maand geleden

Mijn dochter van 14 oktober doet ook maar 2 dutjes sinds kort. 1 in de voormiddag van 1/1,5u en dan 鈥榮 middags tussen 12:00-14:00. Nadien blijft ze wakker tot 19:00 krijgt dan laatste fles en dan de nacht in. Heel soms is ze zo moe dat er toch nog een dutje volgt rond 16:30 maar dat is zelden馃槵

茅茅n maand geleden

Wow ok茅 ja ik ben dus de hele tijd bang dat ik slaap signalen mis omdat hij zo lang wakker is.. maar bij jullie dus ook goed 4,5-5 uur in de middag wakker. Dat is heel fijn om te horen! Misschien dat hij nu dan beetje in de overgang zit. En dat het daarom ook zo lastig gaat met slapen momenteel. We waren echt super goed bezig, hij kon meer dan 50% van de keren zelfstandig slapen en sliep ook steeds vaker zelf meerdere cycli achter elkaar maar sinds 1,5-2 weken is het weer drama en is het alles uit de kast halen om hem in slaap te krijgen..

茅茅n maand geleden

Reactie op lisajacobs

Wow ok茅 ja ik ben dus de hele tijd bang dat ik slaap signalen mis omdat hij ...
Misschien idd wat in een sprong of slaapregressie. Merk dat het bij ons ook hele tijd goed gaat en dan hele tijd weer slechter. Het zijn fases helaas waar we door moeten. Hoop dat het snel weer een betere fase voor je wordt :)

茅茅n maand geleden

Reactie op NABEE

Misschien idd wat in een sprong of slaapregressie. Merk dat het bij ons ook ...
Haha ja irritant h猫 denk je net de smaak te pakken te hebben..

25 dagen geleden

Ja mijn zoontje van 26-10 doet ook maar 2 dutjes. In de ochtend van 9-10 ongeveer en in de middag van 13 tot 15 of 15.30 馃檹馃徎

22 dagen geleden

Zijn jullie kindjes niet ongenietbaar tot het laatste slaapje?

22 dagen geleden

Reactie op krs13

Zijn jullie kindjes niet ongenietbaar tot het laatste slaapje?
Rond 17:00/17:30 begint hij vaak met een slecht humeur.. dan is het echt even bikkelen, aangezien hij niet meer wilt slapen. Ik probeer dan een rondje te wandelen, veel liedjes zingen, in bad en hopen dat Papa vroeg thuis is 馃槀

22 dagen geleden

Reactie op Lynxaly

Rond 17:00/17:30 begint hij vaak met een slecht humeur.. dan is het echt ev ...
Ik denk we moeten ook overstappen. Ochtend dutje is meestal naar 2 uur en het tweede naar 3-4 uur maar hij slaapt vaak niet erg lang. Vandaag een dutje om 4 tot 5 gedaan en hij viel om 9 uur in slaap - in de draagzak 馃ズ

22 dagen geleden

Eerder deed ze s ochtends een uur en smiddags 1 van 1,5 en nog een half uurtje. Sinds ze doorslaapt snachts (nu voor de 4e nacht) slaapt ze twee lange dutjes van bijna 2 uur. Van 10 tot 12 ong en 3 tot 5 ongeveer. Als we onderweg zijn smiddags dan doet ze kortere slaapjes half uurtje in de maxi Cosi of kinder wagen maximaal.

22 dagen geleden

Ik ga op advies van onze slaapcoach met 8 maanden naar dit ritme toe!

21 dagen geleden

Wat is dat 2-3-4 ?

21 dagen geleden

Reactie op frenky89

Wat is dat 2-3-4 ?
Na wakker worden 2 uur wakkertijd tot de ochtenddut. Daarna 3 uur wakker tussen ochtend en middagdut. En daarna 4 uur wakker tot weer naar bed gaan. Hier zijn we hier nog lang niet aan toe! 2u wakkertijd is wel de max nog! Hier dus meestal 3 dutjes per dag nog en dan lekker vroeg naar bed.

21 dagen geleden

Reactie op Besje87

Na wakker worden 2 uur wakkertijd tot de ochtenddut. Daarna 3 uur wakker tu ...
Aahh zo hier gaat het 2,5 - 2 - 4

21 dagen geleden

Hoe is het met de nacht slaap bij jullie kinderen? Is deze beter dan voor de 2-3-4 ritme?

14 dagen geleden

Wij hebben nu zoiets als 2.5-2.5-3, maar het blijft een beetje gissen wat werkt, want vaak krijg ik haar erg lastig in slaap 鈥榮 avonds en is ze vroeg wakker of een blokje klaarwakker midden in de nacht, maar het lijkt me dat ze nu wel genoeg wakker is overdag en dat dat niet de reden kan zijn voor de problemen 鈥榮 nachts? Slaapt iets van 2.5-3 uur overdag

14 dagen geleden

Hier ook iets van 2,5 - 2,5 - 4 en nacht is prima. Wordt een enkele keer wakker maar over het algemeen slaapt hij tot 6:30/7:15

14 dagen geleden

Reactie op Aldnb

Hier ook iets van 2,5 - 2,5 - 4 en nacht is prima. Wordt een enkele keer wa ...
Oeh ok thanks dan moet het dus ok (kunnen) zijn voor een ok nacht! Misschien die 4 eens proberen

14 dagen geleden

Reactie op smuldersfo

Oeh ok thanks dan moet het dus ok (kunnen) zijn voor een ok nacht! Misschie ...
Ja precies! Wij zijn hiermee begonnen toen we merkten dat het laatste dutje echt lastig werd en steeds korter ging duren. En hij houdt het prima vol! Vandaag even een minder dag qua dutje (vroeg wakker vanmiddag) dus dan lassen we hem nog wel even in voor een keer