11 Reacties

10 dagen geleden

Kan het warmteuitslag zijn?

10 dagen geleden

Dacht ook aan zweetbrand door de plek .. maar als wat de huisarts voorgeschreven heeft niet werkt dan zou ik naar een pediater gaan eigenlijk. Kan toch niet aangenaam zijn voor je kindje...

9 dagen geleden

Reactie op Liese2023

Kan het warmteuitslag zijn?
Dat is alleen wanneer die plekken in de zon zijn geweest toch? Want dat is hij niet..

9 dagen geleden

Reactie op MNC2

Dacht ook aan zweetbrand door de plek .. maar als wat de huisarts voorgesch ...
Ja ik heb een afspraak staan, maar pas 17 mei… en ik vind het zo vervelend dat het niet minder wordt! We smeren echt vijf keer op een dag dus het is ook niet droog

9 dagen geleden

Kan ook aan je wasmiddel liggen

9 dagen geleden

Reactie op eva123456789

Kan ook aan je wasmiddel liggen
Ik gebruik al neutral

9 dagen geleden

Reactie op Marlene97

Ik gebruik al neutral
Okii en wat smeer je nu. Ik smeerde eerst cetomacrogol maar bleek dat ze daar ook niet tegen kon door het wol vet wat er in zit…dan is t alleen maar wachten op de HA maar dat is ook stom dat je zo lang moet wachten dat je een afspraak krijgt…

9 dagen geleden

Reactie op eva123456789

Okii en wat smeer je nu. Ik smeerde eerst cetomacrogol maar bleek dat ze da ...
Ja dat smeer ik ook! Wat heb je uiteindelijk toen gebruikt?

9 dagen geleden

Reactie op Marlene97

Ja dat smeer ik ook! Wat heb je uiteindelijk toen gebruikt?
Van alles, ben alles aan het testen eigenlijk. Nu smeer ik als ik plekjes zie vaseline/lanette zalf of lanette crème. Beide zijn wel oké en als het verder uit de hand loopt heb ik hormoonzalf van de HA. Op haar gezichtje smeer ik van la roche posay de cicaplast baume b5 deze vind ik echt geweldig. Heeft haar baby acne en andere rode plekjes zo weten laten te verdwijnen. Dus die smeer ik standaard en haar gezicht zit er heel egaal uit

9 dagen geleden

Ik wil je niet ongerust maken maar zou heel goed kinderziekte kunnen zijn

7 dagen geleden

Zit het alleen in de plooien? Of ook bovenop de armpjes? In de plooien heeft ons zoontje ook wel eens. Als ons zoontje rode plekjes krijg onder oksels, in halsje, been plooitjes doe ik; wassen met hydrofiel washandje en water, heel goed afdrogen en dan heel licht inkloppen met sudocrème 's morgens en 's avonds. Volgende dag of die erna is het weg. Heb je een anti schimmel zalfje gekregen? Dat werkte hier ook niet... Plooitjes iets vaker wassen en licht inkloppen met sudo was hier de oplossing 🙈