7 Reacties

13 dagen geleden

Wat zei de verloskundige/huisarts?

13 dagen geleden

Reactie op metalharpey

Wat zei de verloskundige/huisarts?
Ik ben nog niet bij de huisarts geweest.. ben aardig ‘streng‘ voor mezelf dus heb er de afgelopen tijd niet veel aandacht aan willen besteden, maar het begint nu toch wel steeds meer pijn te doen.. misschien toch maar wel met de huisarts overleggen.. maar dacht misschien is het normaal nog en bespaart het me een afspraak

12 dagen geleden

Ik heb iets vergelijkbaars gehad. Niet van een ruggenprik, maar ik heb tijdens de bevalling een pethidine-injectie gehad (ook een pijnstiller). Tot afgelopen maand was een hele plek op mijn been rond de injectieplek echt hyper gevoelig. Heb toen al na een paar weken naar de poli gebeld en ze zeiden dat het evt kan dat er een zenuw geraakt is met de naald. Bij mij is het sinds een week of 3 helemaal over. Zou gewoon even bellen en overleggen als je er last van hebt!

12 dagen geleden

Ik heb hier ook last van! Ik ging er van uit dat het ‘normaal’ was maar nu na 6 maanden begin ik toch te twijfelen of er niet meer aan de hand is…

11 dagen geleden

Ik heb dit besproken met fysio, elke keer als iets of iemand die plek aanraakte gaat er een soort schok door m'n ruggengraat. Als je pijn aan die plek ervaart kan het zijn dat er een zenuw beschadigd is tijdens het zetten. Deze mag tot een jaar de tijd nemen om te helen, dus ik maak mij nog geen zorgen. Maar bij zorgen kan je altijd de HA bellen

10 dagen geleden

Reactie op Romyx2211

Ik heb dit besproken met fysio, elke keer als iets of iemand die plek aanra ...
Dank voor deze reactie!🙏 Ik heb morgen voor de zekerheid telefonisch contact gepland staan met de poli anesthesie om het nog na te vragen

10 dagen geleden

Had na mijn eerste ook een soort gevoeligheid, niet echt pijn wel, maar is gewoon over gegaan. Nu nergens last van gelukkig, maar ik was ook meer ontspannen toen ze de ruggeprik gezet hebben.