Hallo allemaal,
Ik ben nu 22 weken zwanger en heb savonds / snachts vaak last van rusteloze benen. Hebben jullie tips? Ik heb ergens gelezen dat er hiervoor speciale zalf bestaat. Heeft iemand hier ervaring mee?
Alvast bedankt!
Schrijf in het Google magnesium bij bol com heb je ook ja magnesium tableten heb je ook die helpt ook je kan ook bij Kruidvat halen magnesium voor krampen
Ja echt NU heel veel last van. Soms sta ik gewoon te sqatten naast m'n bed. Dat helpt wel een beetje.. Magnesium slikken helpt bij mij op langere termijn wel iets...
Zonder dat ik zwanger was al last van, nu nog erger.
Het heet RLS, restless legs syndroom.
Compressiekousen/Vliegtuigsokken helpen erg goed, of magnesiumolie van Zechsal. Smeer je voor het slapen gaan onder je voeten, of bij ergere klachten op je kuiten.
Niet goedkoop, maar zeker waard.
Vaak magnesium te kort
Ik doe veel in bad zitten met zechsal magnsiumvlokken, slik van vitakruid 2x daags magnesium en je kan ook nog smeren.
Verder kunnen compressiekousen werken, mogelijk een panty of tot de lies
Wat is dat precies onrustige benen? Ik heb namelijk sinds mijn zwangerschap in 茅茅n been Heletijd een zenuwachtig gevoel als ik in bed lig. Alleen het linkse been erg apart. Ooja, en mijn voetzolen zijn zooooo heet! 馃サ