13 Reacties

8 maanden geleden

Wij doen onze zoon sokken aan met van die anti slip er onder. Daar heeft hij goed grip mee.

8 maanden geleden

Badmat (zo eentje voor in bad dus) werkt goed hier 馃き

8 maanden geleden

Reactie op metalharpey

Badmat (zo eentje voor in bad dus) werkt goed hier 馃き
We hebben een inloop douche en ben dus bang dat ze, wanneer ze onder de douche wegloopt met natte voeten, nogsteeds uit kan glijden

8 maanden geleden

Wij gebruiken die zwemschoentjes van de Hema! Ons oudste zoontje is net 3,5 jaar en gaat nu sinds kort douchen zonder, nu gaat dat goed. Z鈥檔 broertje van 1,5 krijgt ze wel aan! Wel handig want die schoentjes konden dus zo door naar z鈥檔 broertje 馃槉

8 maanden geleden

Reactie op Roosmx

We hebben een inloop douche en ben dus bang dat ze, wanneer ze onder de dou ...
Wij hebben daarom 2 badmatjes. 1 onder de douche en de ander in het 'looppad'

8 maanden geleden

Hier ook een badmat voor in het bad in de douche liggen en aansluitend een badkamermat als we de douche hebben uitgezet

8 maanden geleden

Reactie op AnkeTijsen

Wij hebben daarom 2 badmatjes. 1 onder de douche en de ander in het 'looppa ...
Precies dit hebben wij ook en werkt prima!

8 maanden geleden

Reactie op Roosmx

We hebben een inloop douche en ben dus bang dat ze, wanneer ze onder de dou ...
Wij leggen altijd een handdoek voor de douche neer. Ze weten bij ons heel goed dat ze een hand moeten geven als ze uit de douche willen lopen. Bij ons zijn ze er ook aan gewend want ze gaan mee onder de douche vanaf het moment dat ze kunnen kruipen.

8 maanden geleden

Ik heb een tijd geleden een anti slip mat gekocht bij kruidvat. Tot nu toe is dat het enige wat hier werkt!

8 maanden geleden

Dit probleem had ik ook, grote douche dus dan is een badmat niet echt een oplossing. Anti slip slofjes waren een verbetering tov blote voeten maar boden geen 100%. De oplossing hier waren Igor waterschoenen (vrij duur dus via vinted gekocht) daar glijdt ze echt niet op uit. Ze vindt het verschrikkelijk om ze aan te krijgen, trappen en brullen, maar als ze eenmaal even in het warme water staat dan geeft ze zich eraan over en gaat ze lekker spelen

8 maanden geleden

Reactie op Denise2406

Dit probleem had ik ook, grote douche dus dan is een badmat niet echt een o ...
Maakt het uit welk model? Ik zie verschillende staan namelijk 馃槉

8 maanden geleden

Wij zetten onze dochter weleens op een klein krukje van de IKEA, een speeltje in haar hand en ze is even zoet. We wisselen dit af met een badje. Misschien zou je op die manier er toch mee samen kunnen douchen?

8 maanden geleden

Reactie op Roosmx

Maakt het uit welk model? Ik zie verschillende staan namelijk 馃槉