18 Reacties
2 maanden geleden
Niet echt een goede tip voor schoenen maar ik zou proberen het nog zo lang mogelijk uit te stellen, vooral als hij gewoon binnen is. Het schijnt echt beter te zijn om zo veel mogelijk op sokken en blote voeten te lopen.. Ik moet me heel vaak inhoudelijk omdat ik die kleine schoentjes zo schattig vind 🥰 Maar mocht je toch wat willen kopen voor buiten deze winter (logisch!!) zou ik even online bij de h&m kijken! Daar hebben ze zo veel leuke dingen. En goed betaalbaar (rond de 20 euro per paar)
2 maanden geleden
Bij cb zeiden ze dat het niet erg is als ze in het begin met grotere schoentjes lopen want het gaat idd heel snel. Ik heb wel voor de zomer toen maat 20 gehaald online met zachte zool waar een sok aan vast zit en daar loopt hij echt prima op. Ik heb ook maat 21 dichte schoenen en die gaan mee op vakantie 😊
2 maanden geleden
Reactie op Jette1234
Niet echt een goede tip voor schoenen maar ik zou proberen het nog zo lang ...
En idd als het niet te koud is loopt die van ons op blote voeten, ook in de speeltuin 🫣
2 maanden geleden
Reactie op Jette1234
Niet echt een goede tip voor schoenen maar ik zou proberen het nog zo lang ...
Hij loopt nu indd altijd binnen en buiten op blote voeten of evt sokken maar als het kouder en natter gaat worden buiten vind ik dat niet meer zo handig 🙈 dus dacht ik ga alvast rondkijken wat ze hebben maar kwam nog niet ver...
Ik ga eens kijken bij de h&m, bedankt!
2 maanden geleden
Misschien een domme vraag, maar hoe weet je welke maat schoenen je moet kopen? 🫣
2 maanden geleden
Reactie op Frummel1991
Misschien een domme vraag, maar hoe weet je welke maat schoenen je moet kop ...
Je kind laten staan op een stukje papier en met een pen de voet omtrekken. Dan kun je van grote teen tot de hak opmeten. Maar naar een schoenen winkel gaan kan ook, daar hebben ze een meet lat. Schoentjes daar proberen want denk dat het per merk ook verschilt.
2 maanden geleden
Heeft iemand de regenlaarsjes van Hema? Vallen die normaal of juist klein/groot? Volgende maand komt een vriendin van me over uit Nederland dus ik heb een hele waslijst aan Hema spullen besteld😆 nu is de kleinste maat 20 en op zich denk ik dat dat wel goed moet gaan, maar als ze heel klein vallen kan ik misschien beter grotere bestellen.