4 Reacties
11 dagen geleden
Ik had die beslissing al wel eerder gemaakt denk ik als ik dat zo lees 😱
Ik vind het niet haatdragend. H
Je hebt het lang met haar uitgehouden, langer als ik zou kunnen 👀
11 dagen geleden
Pff jeetje. Je houdt het nog lang vol. Ik had al lang het contact verbroken. Het is absoluut niet haatdragend, ik zou het allemaal echt niet langer pikken. Zij hoort zich niet met jullie zaken te bemoeien en al helemaal niet ongevraagd en ze heeft zich aan jouw huisregels te houden. Als het haar niet zint komt ze toch gewoon maar niet langs? En dat "achterlijke" kind?? Dat zou voor mij al helemaal de druppel zijn geweest. Echt rot dat je hiermee te maken hebt 💔 maar ik zou jezelf niet langer die stress laten bezorgen en zou persoonlijk alle contact verbreken met dat mens
11 dagen geleden
Als mensen ook gaan schelden en woorden gebruiken als trut en achterlijk zou ik ook not amused zijn… die bemoeienis in je relatie is ook not done. Tenzij je vriend daar eventueel bij is en jullie staan open voor zo’n gesprek maar zeker niet jou alleen aanvallen….
Wat vind je vriend er van?
11 dagen geleden
Ik wordt gewoon boos voor jou zo erg vind ik dit! Giftige mensen verbannen en bewaak jouw energie en dat van je kind! Je vriend moet voor je opkomen zijn gezin is nu zijn belangrijkste familie en de rest komt daarna. Voor mij zouden ze (allang) niet meer welkom zijn en als ze je kind willen zien dan mag vriendlief kindje meenemen op bezoek naar oma zonder jou, dan zit je dat in ieder geval niet in de weg. Maar totdat zij niet ECHTE excuses aanbieden (= dus ook verandering in gedrag naar jou en stoppen met bemoeienis) zou ik ze niet meer welkom heten. Ik zou hen dat wellicht nog duidelijk maken middels text/brief of via vriend en zeggen dat je het enorm jammer vind dat het zo moet lopen vooral voor je kindje dat de familie niet allemaal samen door een deur kunnen en dat dat voor de toekomst enorm invloed gaat hebben op bijv verjaardagen feestdagen etc en dus ligt de bal bij hen hoe zij hier vanaf nu mee om willen gaan. Succes!