17 Reacties

7 dagen geleden

Schoencadeautje is de batterij aangedreven trein van Ikea en voor sinterklaas een boek met geluid van de notenkraker. Niet te veel omdat hij al wat heeft

7 dagen geleden

Mijn man heeft zo'n kruiptunnel van de ikea gehaald dud dat krijgt hij op 5 dec en als schoencadeautje heb ik een autootje

7 dagen geleden

Met sinterklaas een houten puzzel met geluiden

7 dagen geleden

Als schoencadeautje een klein popje van Action. Dacht ook aan de Nijntje sqeezy van de Hema. Met 5 dec dikke kleurpotloden van de Hema. Tips; boekjes vindt ze hier nu leuk en dingen ergens instoppen en er weer uit. Wij hebben nu de bakjes en popjes van Grimms. Die zijn ook een succes.

7 dagen geleden

Onze zoontje van 1 jaar krijg van ons omdat die het super leuk vind bij ze neefje thuis de trybike steel 2 in 1 en van ze opa en oma de elektrische kindertrein met wagons en die is ook gelijk zijn kerstcadeau en verder krijg die nog andere cadeaus er bij en met kerst krijg die ook cadeaus hoor ☺️

7 dagen geleden

Ik heb een zak vol cadeaus voor 4 kindjes, allemaal gekocht bik de kruidvat, max €25 per kind. Wat heb je daar ongelooflijk veel leuk betaalbaar speelgoed. Echt een aanrader om eens te kijken.

7 dagen geleden

Ik heb nu een boekje van Paco, een voelboekje, een houten puzzel en 2 Smartmax setjes gekocht. Ik vind het veel te leuk om cadeautjes voor haar te kopen, dus ik moet me echt inhouden haha

6 dagen geleden

Wij gaan voor praktisch en hebben een buitenpak gekocht nu hij aan het lopen is. Verder hebben we in de kast nog wat ongeopend speelgoed wat we eerder hebben gekocht/gekregen en dat pakken we in zodat hij wel lekker kan uitpakken. Van mijn ouders krijgt hij dikke waskrijtjes en iets van smartmax en nog een vrachtwagen van de hema waar je ‘schroeven’ in kan stoppen. Die vind hij helemaal leuk. Van de schoonfam vooral speelgoedjes voor daar voor het oppassen!

6 dagen geleden

Als schoencadeautje krijgt mn zoontje babykrijt en een tekenblok 😄

5 dagen geleden

Reactie op Jool88

Als schoencadeautje krijgt mn zoontje babykrijt en een tekenblok 😄
Wat voor krijt koop je dan? Waskrijtjes?

5 dagen geleden

Reactie op DaphneA

Wat voor krijt koop je dan? Waskrijtjes?
Deze

4 dagen geleden

Reactie op Jool88

Deze
Oohhh goed zeg! Die zet ik ook op z'n verlanglijstje🤣

3 dagen geleden

Wij geven houten blokken, rietjesbeker en een busyboard. In z’n schoen krijgt hij een balletje en een houten trekdiertje. https://amzn.eu/d/3eMZgmG

3 dagen geleden

Reactie op Jool88

Deze
Leuk! Waar koop je dit? Heb je een link?

3 dagen geleden

Reactie op hester1989

Leuk! Waar koop je dit? Heb je een link?
Deze heb ik gehaald bij de Hema 😊 https://www.hema.nl/15990260.html