17 Reacties
7 dagen geleden
Mijn man heeft zo'n kruiptunnel van de ikea gehaald dud dat krijgt hij op 5 dec en als schoencadeautje heb ik een autootje
7 dagen geleden
Als schoencadeautje een klein popje van Action. Dacht ook aan de Nijntje sqeezy van de Hema.
Met 5 dec dikke kleurpotloden van de Hema.
Tips; boekjes vindt ze hier nu leuk en dingen ergens instoppen en er weer uit. Wij hebben nu de bakjes en popjes van Grimms. Die zijn ook een succes.
7 dagen geleden
Onze zoontje van 1 jaar krijg van ons omdat die het super leuk vind bij ze neefje thuis de trybike steel 2 in 1 en van ze opa en oma de elektrische kindertrein met wagons en die is ook gelijk zijn kerstcadeau en verder krijg die nog andere cadeaus er bij en met kerst krijg die ook cadeaus hoor ☺️
7 dagen geleden
Ik heb een zak vol cadeaus voor 4 kindjes, allemaal gekocht bik de kruidvat, max €25 per kind. Wat heb je daar ongelooflijk veel leuk betaalbaar speelgoed. Echt een aanrader om eens te kijken.
6 dagen geleden
Wij gaan voor praktisch en hebben een buitenpak gekocht nu hij aan het lopen is. Verder hebben we in de kast nog wat ongeopend speelgoed wat we eerder hebben gekocht/gekregen en dat pakken we in zodat hij wel lekker kan uitpakken. Van mijn ouders krijgt hij dikke waskrijtjes en iets van smartmax en nog een vrachtwagen van de hema waar je ‘schroeven’ in kan stoppen. Die vind hij helemaal leuk. Van de schoonfam vooral speelgoedjes voor daar voor het oppassen!