13 Reacties

3 maanden geleden

😂😂😂

3 maanden geleden

Je mag hier als eerst proberen om onze aan de ledikant te wennen en te laten doorslapen. Als het lukt, heb je al een goede referentie 🤣😜

3 maanden geleden

🤣🤣 Oo doe mijn zo'n baby hahah

3 maanden geleden

🤣🤣 telefoon nr aub!

3 maanden geleden

Je bent een inspiratie voor velen

3 maanden geleden

De kunst is vooral veel kinderen te krijgen en dan zit er vast wel eentje tussen die wel normaal kan doen. Succes allen!

3 maanden geleden

Reactie op Rano Milu

De kunst is vooral veel kinderen te krijgen en dan zit er vast wel eentje t ...
Een is genoeg 🤣

3 maanden geleden

Reactie op krs13

Je mag hier als eerst proberen om onze aan de ledikant te wennen en te late ...
Hier ook! Heb hem net weer op kunnen halen van kdv omdat meneer weigert daar te slapen.. hij heeft nog veel nabijheid nodig wat ze daar helaas niet kunnen geven ☹️

3 maanden geleden

Reactie op lisajacobs

Hier ook! Heb hem net weer op kunnen halen van kdv omdat meneer weigert daa ...
Dat was de reden om pas later een nieuwe baan te vinden en nu bij hem te blijven 🙈 ik weet dat het niet bij iedereen mogelijk is 😓

3 maanden geleden

Reactie op lisajacobs

Hier ook! Heb hem net weer op kunnen halen van kdv omdat meneer weigert daa ...
Heel sneu ja! En jammer dat ouderschap en werken zo verschrikkelijk te combineren is soms. Kijk, onze baby slaapt nu goed. Maar ze heeft 6 maanden op me gelegen overdag en snachts naast ons. Als er 1 ding waar ik van overtuigd ben is dat je nooit genoeg nabijheid kan bieden. De onze was er toevallig klaar voor om goed te slapen. Ik weet van de 3 oudsten hoe zwaar het is als het niet zo gaat. Maar je doet niks fout, integendeel. Over een tijdje als deze periode voorbij is en het gaat goed kan je dan echt met een goed gevoel erop terugkijken. Met als dikke bonus een goed gehecht kindje 😀.

3 maanden geleden

Reactie op Rano Milu

Heel sneu ja! En jammer dat ouderschap en werken zo verschrikkelijk te comb ...
Ja helemaal eens! Zolang ik hem eerder kan blijven ophalen blijf ik dat ook doen.. maarja wel maanden lang discussies gehad wat ik thuis allemaal anders moest gaan doen bla bla.. en van de week sliep hij overdag bij mij thuis ineens super goed en viel hij alleen in slaap met mij naast hem (ipv voeden).. maar op de opvang vandaag nog steeds slecht 😂 zo zie je maar ik ga thuis niks aanpassen tenzij ik dat zelf wil

3 maanden geleden

Reactie op lisajacobs

Ja helemaal eens! Zolang ik hem eerder kan blijven ophalen blijf ik dat ook ...
En nu weer aan de borst slapen 😴

3 maanden geleden

Reactie op Rano Milu

De kunst is vooral veel kinderen te krijgen en dan zit er vast wel eentje t ...
Ik bewonder jouw doorzettingsvermogen voor meerdere kindjes haha! Ik ben er nu na 2 kindjes helemaal klaar mee (het slapen dan hè, ik ben gek op ze). Wel een heerlijke foto 🥰.