9 Reacties

4 maanden geleden

Ons ventje (9 mndn) doet overdag de ene keer 3 dutjes en soms maar 1. Het ligt echt aan hoe moe hij is die dag. Hij slaapt de nachten goed van 18:30-7:00 (vanochtend zelfs tot 8:30). Soms duren zijn dutjes overdag maar 45 minuten (dan doet hij vaak ook dus meer dutjes) en soms slaapt hij 2 uur of mee (dan doet hij vaak maar 1 dutje)

4 maanden geleden

Nou ik wou hier net wat over opzoeken of vragen, ineens zijn die dutjrs weer super lastig!? Huilen in bed en niet in slaap vallen, wel moe zijn... wat is er dan ineens aan de hand🥲

4 maanden geleden

Ervan uitgaande dat je baby 14 uur slaap nodig zou hebben, zou ze snachts al13 uur pakken. Dan hou je overdag 1 uur over. Ik zou dan kijken wat er gebeurt als je haar om 7 's ochtends wakker maakt.

4 maanden geleden

Reactie op MelissaSXM95

Ons ventje (9 mndn) doet overdag de ene keer 3 dutjes en soms maar 1. Het l ...
Fijn om te lezen. Mijn ouders zeggen continue dat mijn zusje met 1,5 al niet meer sliep overdag en mijn dochter hier ook op lijkt. Het maakt me erg onrustig, want voor haar verwerking lijkt me het niet gezond om dan al niet meer te slapen overdag.

4 maanden geleden

Reactie op 123Tessa123

Fijn om te lezen. Mijn ouders zeggen continue dat mijn zusje met 1,5 al nie ...
Ze hebben het de ene dag wel of meer nodig dan een andere dag. Wij zelf inprincipe ook. Soms lig ik om 9 uur al in bed en andere keren pas na 12en. Soms zijn we wel moe en soms gewoon wat minder

4 maanden geleden

Het zou 8/9mnd regressie kunnen zijn en dus een fase…maar als zij het goed trekt? 🤷🏽‍♀️ anders als je echt wilt dat ze die 2e dutje doet zou ik haar of later op bed doen of eerder eruit al is het maar 1 uurtje (dus 20 naar bed en 8 opstaand of 19-7 max). Volgens mij las ik ooit dat 12 uur nachtrust echt de max is wil je dus niet in problemen komen met dutjes…maar nogmaals als zij het goed doet en jij er ok mee bent ..ik zou het wel erg vinden (en bang dat t zo blijft) nu al maar 1 dutje hahaha dat is puur voor mn eigen sanity 🤪😂

4 maanden geleden

Dat rommelige is hier ook al ff aan de gang. Ik denk idd zoeken naar 1 slaapje overdag en hoe laat die dan precies wordt...

4 maanden geleden

Reactie op SLIBI

Het zou 8/9mnd regressie kunnen zijn en dus een fase…maar als zij het goed ...
Nou overdag doet ze nu 1 slaapje van 3 uur lang. Dat waren 2 slaapjes van 1x 1 uur en 1x 2 uur. Dus kwa uren totaal aan slaap zit ze nu nog aan 15 a 16 uur zo'n beetje. Alleen inderdaad is ook mijn "angst" dat straks dat ene slaapje nog maar 1 of 2 uurtjes zijn..

4 maanden geleden

Reactie op SLIBI

Het zou 8/9mnd regressie kunnen zijn en dus een fase…maar als zij het goed ...
De slaapregressie heeft ze naar mijn gevoel afgesloten.. Misschien zou een sprongetje nog kunnen?