122 Reacties

één maand geleden

Als het je troost kan bieden, hier net hetzelfde liedje en zaterdag jarig. Hopelijk vinden we toch nog wat rust de komende uurtjes.

één maand geleden

Hier ook hetzelfde en zondag jarig!

één maand geleden

Hier nog bezig😅

één maand geleden

Hier ook drama 😖 overdag totaal geen ritme qua slaapje(s) en ‘s nachts klaarwakker..

één maand geleden

Oh jongens ik heb om 5:00 maar het licht aan gedaan. Wilde vanaf 3:30 niet meer slapen 🥲

één maand geleden

🥲🥲 Same! Vooral het inslapen hier. En ook echt humeurig overdag..

één maand geleden

Hier ook erg humeurig overdag en heel vaak huilend wakker in de nacht. Hopelijk snel voorbij! 😴

één maand geleden

Hier ook. Op schoot slaapt ze heerlijk. Zodra ik denk aan haar wegleggen begint ze te krijsen. Was zelf op een gegeven moment aan het mee huilen. Ook omdat vriend het wél voor elkaar krijgt.... Helaas dit keer ook niet van lange duur, dus ze heeft uiteindelijk bij mij in bed geslapen en vriendlief op een luchtbed. Alsnog heel vaak wakker en om 4 uur wou ze ook plots per se een flesje. En uiteraard: nu ligt ze heeeeeerlijk te slapen😅. Helaas is haar verjaardag nog 2,5 week weg dus ik houd mijn hart vast 🙈

één maand geleden

Poh niet de enige dus! Vannacht tot half 2 bezig geweest. Uiteindelijk even bij mij in bed gelegd, maar zelfs dat hielp niet. En zo gaat het elke avond de laatste week/2 weken. En in snap ook niet waarom hij na 10 minuten slapen weer wakker wordt en dat uren aan houd.

één maand geleden

Mijn dochter wilde doorslapen, maar heb rond 8.15 maar een beetje gerommeld zodat ze wakker zou worden. Hoe hebben jullie dat gedaan? Ze was uiteindelijk tussen 23.30-1.30 wakker.

één maand geleden

Nou.. ik merk sinds 2 nachten dat die echt weer honger heeft rond 06.00.. dus ja dan maar weer een fles erin en slapen (2uurtjes) en opstaan

één maand geleden

En ik maar denken dat wij de enige waren 🫠 hier een tweeling die dinsdag 1 geworden zijn. Ons zoontje is ineens veel en lang wakker ‘s nachts. Voorheen hoefde we er hooguit uit voor een speen of knuffel die zoek was en dat was ook uitzonderlijk. 🥱

één maand geleden

Lijkt hier ook, ene nacht gaat het goed andere nacht opeens weer voeding nodig en veel aan het draaien en woelen. In de ochtend opeens vroeg wakker en op de opvang vaak de ochtend dut overslaan. Erg verwarrend wat ze nu wil haha

één maand geleden

Mag ik zeggen blij te zijn voor deze toppic.. wat verschrikkelijk! Vannacht dacht ik echt wat overkomt me..

één maand geleden

Hier ook vreselijke nachten, vannacht van 3 tot 5 wakker geweest.. wallen tot aan de grond

één maand geleden

ZO blij om te lezen dat ik niet de enige ben. Ook al gun ik jullie ook alle rust

één maand geleden

Bij ons ook! Ons zoontje heeft heel lang in de 9 maanden slaapregressie gezeten (elk uur, soms zelfs half uur wakker) van eind juni tot medio september. Dan sliep hij plots redelijk goed, slechts een 3-tal keer wakker per nacht! Helaas van korte duur, slechts 2 weken... Afgelopen weekend begon het weer moeilijker te worden en de laatste 3 nachten is hij opnieuw continu wakker. Hij heeft wel eergisteren zijn eerste stapjes gezet en is op Korte tijd weer veel alerter geworden. Eigenlijk ook wel blij dat wij niet de enigen zijn 🙈 ik ben er na 1 jaar elke nacht max 3u na elkaar slapen echt wel stilaan klaar mee.

één maand geleden

Wat een fijne topic inderdaad. Hier ook. Overmorgen wordt ze 1 Net 2,5 week rustig en fijne nachten en sinds een paar nachten weer hommeles. Of om 23.00 wakker of snachts niet willen slapen of niet in slaap willen komen in de avond. En dan echt krijsen. Laten huilen, niet laten huilen. Tandjes? Want weer Rode billen of verlatingsangst?Zeg het maar. Maar wel slopend. Zet hem op mama's. Uiteindelijk komt het goed 🍀

één maand geleden

Deze fase hebben wij vorige week gehad, vreselijk was het 😴 😭 wegleggen was krijsen, zowel wakker als slapend. Overdag en in de nacht. M’n ouders hebben onze dochter afgelopen zondagmiddag opgehaald, zodat ze daar (hopelijk) even kon slapen en wij even konden bijtanken. En wat m’n moeder heeft gedaan weet ik niet, maar mevrouw heeft daar in de middag prinsheerlijk 2,5 uur liggen slapen (die had ook wat in te halen 🫠) en sindsdien is er niets meer aan de hand. Geen idee of het toeval is of niet.

één maand geleden

Blij deze topic te lezen. Al drie nachten zoekende wat er aan de hand is, alles geprobeerd, niks hielp. Rond 23:00 begint het elke 10-20 min huilen en weer in slaap helpen voor de komende 10-20 min. Uiteindelijk in bed genomen, wat niet persé hielp, maar wel scheelde dat ik niet telkens naar haar toe hoeft. Zeer vermoeiend en pittig dit. Hopelijk is dit een korte fase 🫣 Overdag is er niks aan de hand, perfecte dutjes en inslapen vrijwel direct. Volgende week word ze 1 jaar, hopelijk dan voorbij. Succes allemaal😊😴