122 Reacties
één maand geleden
Pffff ik word ook knetter gek. Hier slaapt die helemaal niet meer overdag 🤬
één maand geleden
Nou vandaag zijn verjaardag gehad 🎊🎊
Alleen ben zo uitgeput van de afgelopen nachten. Leef deze dagen als een zombie..
ik ga ook vanaf deze avond stoppen met elke keer de borst aan te bieden. Dit deed ik telkens, omdat hij daarna weer vredig verder sliep.
Nu wordt hij alsnog wakker, dus alleen even knuffelen/wiegen en weer terug in bed. Dat gaat gelukkig wel goed, maar wordt hij alsnog elke keer weer snel wakker. Het is nu 23.00 dus zit er midden in. Ik hoop niet dat het weer tot 02.00 doorgaat. 🫨😴
één maand geleden
Gefeliciteerd!🥳Vervelend zeg. Goed dat je stopt iedere keer de borst aan te bieden. Wellicht wordt het anders ook een gewoonte voor hem. Ze maken veel koppelingen aan nu. Hopen dat dit helpt. Misschien een paar nachten even doorheen en dan over🤞🍀 je kunt het💪 maar tis pittig. Ga voor je duimen😘
één maand geleden
Reactie op mardi1985
Gefeliciteerd!🥳Vervelend zeg. Goed dat je stopt iedere keer de borst aan t ...
Dankjewel!!🥰
Ja klopt inderdaad, het is niet zo dat hij echt gaat zeuren om de borst als ik hem alleen even knuffel. Dus dat gaat goed. Vannacht even een wonder gebeurt en 7 uur doorgeslapen! Of het toeval is of dat het stoppen met de borst continue aan te bieden toch iets gedaan heeft. We gaan het zien.
één maand geleden
Hier ook de afgelopen week vaker het ochtenddutje overgeslagen. Wel geprobeerd alleen zonder resultaat. Veel te druk en willen spelen.
En dan de middag een dutje van maar 30/60 minuten.
één maand geleden
Hier de dutjes weer kort! Merk dat altijd zo goed, als hij een sprong of regressie heeft oid. Want de dutjes gaan voortaan bijnnna altijd heel goed! Behalve nu dus haha.. korte dutjes en daardoor weer sneller moe 😴
één maand geleden
Reactie op celinevhm
Hier wordt ineens het ochtenddutje overgeslagen en ineens zeer vroeg wakker ...
Hier ook precies hetzelfde..
één maand geleden
Herkennen mensen het dat de nachtelijke uurtjes slaap ineens minder zijn? Hier ineeens “genoeg” aan 9/10 uurtjes slaap snachts.. dus lekker vroeg wakker💀
één maand geleden
Reactie op Grootbroodjexxx
Herkennen mensen het dat de nachtelijke uurtjes slaap ineens minder zijn? H ...
Jazeker! Hier of midden in de nacht 2 u wakker of heel vroeg wakker, maakt niet uit wat ik doe
één maand geleden
Reactie op smuldersfo
Jazeker! Hier of midden in de nacht 2 u wakker of heel vroeg wakker, maakt ...
Precies dit hebben wij ook!
één maand geleden
Hier zijn de slaapjes ovedardag slecht. Soms slaapt ze 1 uur. Soms 1,5 en Soms 15 min. Totaal.. snachts slaapt ze ook nog niet door. Ze wordt elke 2 uur wakker en heeft m'n borst nodig heeft om weer in slaap te komen. Zelfstandig inslapen kan ze nog niet.. 🥲
één maand geleden
Wat doe je als de kleine het ochtenddutje weigert, maar wel moe is?🥹 hier nu 2 dagen het geval, ben bang voor slaapassociaties als ik allemaal hulp ga bieden of hem bij me neem, daar zijn we al een hele tijd uit na maanden van lastig slapen🤭
één maand geleden
Reactie op Lilouri
Kan je kindje goed in de buggy slapen misschien? Om rond die tijd een wande ...
Met best veel moeite pas op een dagje weg bijvoorbeeld! Niet heel makkelijk🤭
één maand geleden
Reactie op mvanierland
Wat doe je als de kleine het ochtenddutje weigert, maar wel moe is?🥹 hier ...
Het schijnt dat hulp bieden tijdens een slaapregressie geen kwaad kan en dat ze daarna gewoon weer zelf in slaap kunnen vallen als ze dat voorheen ook konden.
Maar ik snap je terughoudendheid! Heb er verder ook geen ervaring mee .. 😬