122 Reacties
één maand geleden
Reactie op NMI9
Het schijnt dat hulp bieden tijdens een slaapregressie geen kwaad kan en da ...
Thanks! Hij kan al een hele tijd zelfstandig in slaap vallen en langere tijd dat de dutjes ook echt goed gaan qua lengte enzo. Dus ga toch maar gewoon hulp bieden waar nodig, dan hierna weer consequenter en dan zal het vast goedkomen🤗
één maand geleden
Oh hier is ook al weken drama. Iedere avond is het krijsen bij het naar bed brengen. Hopelijk snel over😫
één maand geleden
Reactie op NMI9
Wat doen jullie met wakkertijden bij korte dutjes? Hier wordt echt maar 30- ...
Lukt het niet om het slaapje te verlengen? Hier ook soms na 30 of 45 min wakker, ik probeer het dan toch nog even, tijdje lopen/zingen/wiegen en soms slaapt ze dan weer ineens verder als ik haar weer terug leg. Vergt soms wel wat geduld en probeer het gerust soms 15-30 min. Maar dan maakt ze daarna soms nog 45 min of 1,5 uur extra.
één maand geleden
Reactie op celinevhm
Hier zelfs weer aan de nacht voeding.. is echt het enige wat hem rustig kri ...
Hier ook! Zonder fles krijg ik m niet weer in slaap
één maand geleden
Zelfde! Keihard schreeuwen bij m’n man en alleen aan de borst, maar ook moeilijk in slaap vallen. Afgelopen paar nachten zo bezig tussen 1 en 3:30 ongeveer😭😭
één maand geleden
Hetzelfde hier.
Ik probeer haar nu van 11 tot met wat geluk 2 op bed te doen dan is de middag lang tot 7 uur maar dit werkt het beste nu want het ochtend dutje wou ze echt niet meer. Als ze wel maar kort slaapt tot 12 of half 1 dan probeer ik te verlengen door te wiegen en met haar te zitten maar dit kan wel lang duren tot ze zo diep in slaap is dat ze niet gelijk weer wakker is en huilt als ik haar terug leg. Lukt helaas niet altijd met nog een kindje van 3 in huis. Dan probeer ik haar smiddags nog even een uurtje op bed te doen maar het is een lastige periode.
Altijd kort na het inslapen in paniek wakker gaat dan meestal wel weer snel slapen met speentje en knuffel. Maar ‘s nachts ook echt 1-3 keer wakker en dan geven we ook nog een beetje waterige melk want dat lijkt te helpen. Soms ook paracetamol als ik vermoed dat ze erg veel last heeft van tanden die doorkomen. Ook nog verkouden uiteraard 🥲
Volgens de oei ik groei app zitten we deze week in de donderwolk, hopelijk snel beterschap op alle fronten 🙈
één maand geleden
Reactie op celinevhm
Zijn jullie kindjes ook zo hangerig, huilerig en drammerig?
Jep, ik heb het idee of laatste week van sprong is aanwezig, of misschien tandjes op komst..🫠
één maand geleden
Reactie op celinevhm
Dat drammerige ja 💀. Moet zeggen dat het van het weekend echt een stuk beter ging, ook het inslapen. Maar sinds gisteravond ziek, drama nacht gehad en dat drammerige (en huilerige) weer terug. Zo zie je maar, nooit te enthousiast worden als het iets beter gaat😬
één maand geleden
Reactie op celinevhm
Drammerig vooral ja, wat een protesten soms om niets 🥲