122 Reacties
één maand geleden
Reactie op Grootbroodjexxx
Hier ineens weer om 5 klaarwakker..😭
Fles melk en er weer in werkt niet? 🙈🙈🙈
Als het voor 6:45 is en ze kijkt heel wakker/staat in bed neem ik haar altijd even mee naar beneden, fles geven en er weer in en dan slaapt ze eigenlijk altijd nog wel even weer in tot circa 8
Maar ja we weten inmiddels ook de ene baby is de andere niet 😅💔
één maand geleden
Reactie op Muri16
Als het voor 6:45 is en ze kij ...
Nee vaak helpt dat hier helaas niet.. krijg hem na 1,5 uur ongeveer wel in slaap.. maarja vraag me af of ik dan goed doe of juist het vroeg opstaan in stand hou
één maand geleden
Reactie op Muri16
Als het voor 6:45 is en ze kij ...
Werkt dit goed voor jou? Ik ben zo bang dat het een soort beloning gaat worden voor het vroege wakker worden als ik mijn zoontje meteen een flesje geef als hij vroeg wakker wordt.
Hier wordt hij ook al weken wakker tussen 5 en 6, en dan meestal tussen 5 en half 6 😴 Ik moet ook janken bij de gedachte dat de klok een uur teruggaat dit weekend.
Gaat dit echt vanzelf over? Het lijkt niet op te houden. Het gaat hier sinds begin september van verkoudheid, naar sprongetje, naar tandjes, naar griep en nu lijkt er weer een tandje door te komen. We zijn alledrie helemaal kapot.
één maand geleden
Reactie op Muri16
Slaapt snachts altijd door?
Bizar en fantastisch haha
Heeft ie ook tande ...
Ja ‘s nachts altijd een goede slaper 🙏 alleen wanneer hij ziek is natuurlijk niet.
Hij kreeg redelijk laat tandjes, maar wel 6 tegelijk! Ook weinig last van gelukkig 🍀
één maand geleden
Reactie op esmee11
Werkt dit goed voor jou? Ik ben zo bang dat het een soort beloning gaat wor ...
Ja hier werkt dat goed. En lijkt ook geen slecht gedrag in de hand te werken.
Ik doe het snachts ook als ik merk dat ze door het wiegen niet in slaap valt of echt mega wakker is en niet eens gewiegd wil worden neem ik haar mee naar beneden en geef ik een beetje warme melk en dan weer er in. Is als een soort reset knop hier 😅
Dan maar een keer 100ml melk meer op een dag dat lijkt me niet de issue. En andere nachten slaapt ze ook gewoon door dus het lijkt niet dat ze wakker wordt voor de melk maar door iets anders die keren dat ze wakker is.
23 dagen geleden
Onze kleine man zit denk ik ook in de slaapregressie.. al een paar nachten op rij wordt hij gillend/krijsend wakker. Met geen mogelijkheid te troosten. Uiteindelijk bij ons in bed genomen. Daar toch nog heel onrustig. Valt uit eindelijk na 1,5 uur in slaap maar na 1 slaapcyclus begint hij ook daar met huilend wakker worden 🤷♀️
15 dagen geleden
Reactie op desmaxpom
Hoe gaat dit nu? Wij hebben hetzelfde (en een newborn, wat een pittige comb ...
Het gaat nog steeds op en af. We hebben het vermoeden dat het gillen/krijsen ongemak/pijn is geweest. Hij kreeg maar liefst 3 kiezen en een snijtand tegelijk door.
Afgelopen nacht hebben we voor het eerst maar één keer moeten troosten ipv de hele nacht in de weer te zijn. Hopelijk is hij er doorheen 🙂
Zal voor jullie ook pittig zijn. Al helemaal met een Newborn erbij
14 dagen geleden
Voor degene die er nu middenin zitten. Het komt echt goed. Die van mij heeft bijna 3 maandjes geduurd .. maarrr ze is na die 12 maanden regressie langer gaan slapen. Waar ze eerst 4 uur achter elkaar door sliep. Slaapt ze nu makkelijk 9 tot 12 uur achter elkaar. Er zijn nachten dat ze tussen wakker wordt en na wat gemor valt ze zelf weer terug in slaap. Het komt echt goed. Nog even volhouden 💪
14 dagen geleden
Hier is het ook weer de goede kant op. Het was wel een langere slaapregressie dit keer. Op en af. Maar laatst heeft zelfs de hele nacht doorgeslapen. Van 7 tot h7!
14 dagen geleden
Hier heeft het ook lang geduurd, sinds half augustus was het elke ochtend tussen 5 en half 6 feest. 's Nachts vaak wakker voor een tutje of hij zat rechtop in zijn bed, weer een tijdje nachtvoedingen gehad. De laatste weken had ie steeds moeite met zijn middagdutje, deze heeft ie dan ook regelmatig overgeslagen. Vorige week had ie ineens koorts, nog extremer kwijlen dan anders en at hij super slecht. Er zijn nu 2 kiezen doorgekomen en ineens slaapt ie 's nachts van 19-7, slaapt ie zijn middagdutje 2-2,5 uur en eet weer alsof er niks aan de hand is geweest.. 🤷🏻♀️ Rare wezens..
14 dagen geleden
Reactie op Juf1993
Hier heeft het ook lang geduurd, sinds half augustus was het elke ochtend t ...
OMG hier is het al een top nacht als hij 3 uur aan een stuk slaapt 🤣 en dat doet hij dan max 2 keer in de nacht en daarna is het weer elk uur.. kan niet wachten totdat hier de knop een keer omgaat. Een blokje van 5-6 uur zou al zooooo lekker zijn
14 dagen geleden
Reactie op lisajacobs
OMG hier is het al een top nacht als hij 3 uur aan een stuk slaapt 🤣 en da ...
Ik snap er ook echt niks van hoor 😂 Tot 7u slapen heeft ie denk ik sinds april al niet meer gedaan of zo haha. Wij zeiden altijd maar liefkozend dat het een vroege vogel was als ie rond 5.45u wakker werd, tot het in augustus alsmaar vroeger werd 🥲 Toen werd de klok nog eens verzet en lag ie om 4.30u al te kletsen in zijn bed.
Ik wrijf nu maar gewoon in mijn handjes, het kan zo weer anders zijn 🙃
13 dagen geleden
Reactie op Juf1993
Ik snap er ook echt niks van hoor 😂 Tot 7u slapen heeft ie denk ik sinds a ...
Ja zo is dat elke nacht heb je in de pocket
11 dagen geleden
Pff, vroeg wakker worden en slechte dutjes.. voor mijn gevoel ben ik dan weer terug bij af😢 kan de slaapregressie er nog zijn of zou er wat anders zijn.. i dont knowww
11 dagen geleden
Reactie op Lilouri
Is het bij iemand zo dat de nacht (weer) goed gaat, maar dat de dutjes romm ...
Hier nu ook! Maar eerste dutje ook maar 30 a 45 minuten en veel moeite met middagdut🥲