6 Reacties

17 dagen geleden

Check op insta de slaapregisseur. Mijn zoontje is met 3 maanden geopereerd en heeft meerdere keren een buisje bloed vol moeten druppelen via een hielprik. Dit was 10 min hulpeloos krijsen, en na de operatie kon ik hem ook niet wegleggen. Laten huilen om in slaap te komen is voor mij dus een no go omdat ik denk dat dat hem terug brengt naar die ziekenhuis ervaring. Door haar tips, kan ik hem nu na 2 liedjes wiegen weg leggen. (Ene keer makkelijker dan de andere keer, maar ik ben nu net een maand bezig. En soms ook een paar dagen niet omdat we dan bijv op een vreemde plek verblijven) Verder is het zoeken wat voor jou en je kleine werkt. Maar ze legt goed uit hoe slapen bij kleintjes werkt. Succes!

17 dagen geleden

Onze zoontje sliep ook altijd bij ons niet perse in de armen maar wel ernaast. Alleen in bedje lukte het hem ook niet en ging dan huilen. Nu hebben wij een knuffel met liedjes eerst legden wij hem weg als die bijna sliep en de knuffel aan wij bleven erbij staan/aaien/knuffelen tot dat hij sliep. Dit eigenlijk bij ieder slaapje Nu lukt het overdaags 9/10 keer dat als wij hem wegleggen als die moe is met de knuffel hij zelf in slaap valt. Soms heeft die even nodig om handje vast te houden of dat er een van ons even bij blijft maar slaapt dan ook binnen 10 minuten en kunnen wij zelf ons gang gaan

16 dagen geleden

Wat vervelend dat het niet lukt. Ik neem aan dat je het volgende al hebt geprobeerd: - shirt of ander kledingstuk van jou in zn bedje of waar hij dan ook gaat slapen leggen. - bedje verwarmen zonder het niet ineens zo'n koude overgang is. Ik heb nog wel een pdf over slaaptrainen als je wil. Moet ik even goed zoeken maar heb hem vast nog wel ergens . Laat maar weten of je hem niet wil.

16 dagen geleden

Reactie op MariaWvH

Wat vervelend dat het niet lukt. Ik neem aan dat je het volgende al hebt ge ...
Hoy, die dingen hebben we inderdaad geprobeerd. Zelfs in bed 's nachts, probeer ik hem van me af te laten glijden. Hij ligt dan naast mij maar nog steeds tegen me aan, op de plaats die ik dus al verwarmde voor hem. Soms slaapt hij dan nog even verder maar enkele minuutjes nadien is het opnieuw gejammer en als ik hem dan niet terug op me neem wordt hij wakker en gaat hij huilen he 😅. Alle info is welkom, mocht je de pdf nog vinden!

16 dagen geleden

Reactie op Luckyme89

Hoy, die dingen hebben we inderdaad geprobeerd. Zelfs in bed 's nachts, pro ...
Ik heb hem! Het is een slaapgidd voor kindjes tot 16 weken....je kan het gewoon proberen. Ik zal je een vriendschapsverzoek sturen

16 dagen geleden

Oeh dat lijkt me wel zwaar zeg! Slaapt hij bij jou altijd op zijn buik? Misschien is het wel een buikslaper en zou je dat eens kunnen proberen met wegleggen? Je zou misschien ook witte ruis kunnen introduceren?