Vanmiddag vliegen wij dan eindelijk naar Mallorca voor onze zomervakantie. ☀️ 11 dagen in een all-inclusive hotel. Enorm op verheugd!
Helaas slaapt ons meisje (vandaag 11 maanden) sinds 2 weken erg slecht.. In de avond valt ze niet zelf meer in slaap en moeten wij haar echt in slaap wiegen/sussen. Ook wordt ze meerdere keren per nacht wakker en gilt ze alles bij elkaar. Van de week van 0:00-2:00 uur met haar beneden gezeten omdat ze gewoon echt klaarwakker was 😕
In het hotel hebben we een kamer met aparte slaapkamer en een woon-/slaapkamer. Onze dochter van 4 is een prima slaper gelukkig, dus daar maak ik me geen zorgen om. Alleen hoe gaan we dit met ons kleine meisje doen? Alleen op de kamer betekend dat wij met z’n 3en in de woon-/slaapkamer moeten. Maar andersom zie ik ook niet echt zitten 😩 we zullen dan door ‘haar slaapkamer’ moeten als we naar het toilet oid gaan.
Misschien maak ik me veel te druk en komt het allemaal wel goed, maar voor nu kan ik me hier best zorgen om maken. Hoop gewoon niet dat dit onze vakantiepret in de weg gaat zitten..