12 Reacties

2 maanden geleden

oww ik volg dit even, ik loop hier ook tegenaan! heftig..!🙃

2 maanden geleden

hier hetzelfde probleem. slaapt ook bij in bed maar wordt wel elk uur wakker om te tutten aan de tiet. erg vermoeiend.

2 maanden geleden

mochten jullie instagram hebben, volg dan @bureauvanslaap. Dit zijn de enige slaaptips die wij opvolgen, en het is zo goed! ze beantwoorden ook al je vragen als je ze een privéberichtje stuurt. Dikke volgtip dus!

2 maanden geleden

Reactie op Jackie88

hier hetzelfde probleem. slaapt ook bij in bed maar wordt wel elk uur wakke ...
Ja, hier om de 2a 3 uur tussentijds lukt het met een speentje

2 maanden geleden

Wij lopen beetje tegen hetzelfde aan alleen die van ons wilt echt constant gewiegd worden tot die diep slaapt.. zelfs zitten mag niet.. dus samen in ons bed slapen gaat ook niet, want dan kan ik hem net zo goed wegleggen in zijn eigen bed. Iemand tips? 😔😔

2 maanden geleden

Zelfde issue ongeveer: wij krijgen begeleiding via een pedagogisch medewerker/slaap coach op 4 maart: zodra wij tips hebben stuur ik het door!

2 maanden geleden

Ik volg ook, herkenbaar. Sinds de slaapregressie zijn de nachten heel pittig😓

20 dagen geleden

Reactie op Cacharel

Zelfde issue ongeveer: wij krijgen begeleiding via een pedagogisch medewerk ...
Gaat het slapen al beter? En heeft de slaap coach geholpen?

20 dagen geleden

Reactie op sevs00

Gaat het slapen al beter? En heeft de slaap coach geholpen?
Hier is het een paar dagen goed gegaan maar zijn sinds een aantal dagen weer terug bij af. Vaak lukt het wel tot ong. 12 1 uur ‘s nachts in haar eigen bedje te blijven maar daarna slaapt ze verder bij mij in bed…

17 dagen geleden

Reactie op sevs00

Gaat het slapen al beter? En heeft de slaap coach geholpen?
Slapen ging wel beter! Alle dutjes in zijn eigen bed 1-2 uur. In de avond ook goed, soms huilen, maar dan was t ff troosten en klaar..: maar hebben nu te maken met een slaap regressie🙂‍↕️🫠 Dutjes zijn nu weer een gevecht alsof we weer bij sprong 4 zijn en avonden/nachten ook. De slaapcoach had als tip gegeven: Overdag: -Niet te veel speelgoed; max 2 aanbieden ivm te veel prikkels - dus Speelmat of speelgoed - Niet voeden in de nacht ipv daarvan water geven. Favoriete knuffel geven als troost middel. Ze komt morgen weer dus ben benieuwd. Trouwens mijn kind is echt niet van de knuffels en ik denk Kia als hij fijn speelt met zijn speelgoed of speelmat🤷🏽‍♀️ Ze zegt wel niks is fout iedereen doet t op hun eigen manier, maar als ik zei ja hij neemt nog nachtvoeding keek je heel judgmental met der ogen. Ik ga t sws proberen t is een traject van 5-8 weken aangeboden door t gemeente van Rotterdam; of ze komt op bezoek of videobellen

16 dagen geleden

Reactie op Cacharel

Slapen ging wel beter! Alle dutjes in zijn eigen bed 1-2 uur. In de avond o ...
Uhhhhh…..Water geven ipv van een voedende nachtvoeding? Nachtvoedingen zijn doodnormaal voor deze leeftijd. Wat een belachelijk advies!

16 dagen geleden

Reactie op F-8

Uhhhhh…..Water geven ipv van een voedende nachtvoeding? Nachtvoedingen zijn ...
Snap je!!! Vind ik ook en ik blijf t gewoon doen 🫢