4 Reacties
2 dagen geleden
Ik wou dat ik de oplossing had, maar hier heeft hij zelfs nog nooit in zijn eigen ledikantje of kamer geslapen. En ook nog meerdere keren per nacht aan de borst. In zijn eigen bedje of proberen niet de borst te geven leidt meteen tot hysterisch gillen. Het wordt vanzelf beter wanneer ze eraan toe zijn...zeggen ze😬
2 dagen geleden
Hier merken we nu sinds een paar weken langzaam verbetering maar we slapen wel samen.. hij valt nu soms in slaap zonder borst en moet dan wel beetje huilen maar niet overstuur.. als hij wel overstuur raakt dan geef ik wel de borst of wieg ik hem..
Het wordt inderdaad vanzelf beter maar je mag wel proberen om te kijken of het al lukt zonder borst. Nacht voeding is wel nog normaal op deze leeftijd ook al zeggen veel van niet. Hier is samen slapen wel de oplossing zolang hij nog nacht voeding krijgt en wellicht ook wel daarna want ik kan er wel van genieten 🫢
één dag geleden
Hier net zo. Nog nooit een nacht apart geslapen van mn zoontje en dat zou ook niet lukken mocht ik dat proberen hoor. Meerdere keren per nacht wakker en borstje willen, momenteel zit hij in een sprong dus is het nog dubbel zo vaak en intens 😅 hij slaapt trouwens altijd in mijn armen, zeker in het tweede deel van de nacht kan hij niet zelfstandig slapen naast mij. Ik vind het soms ook erg zwaar en tegelijk zou ik het ook heel raar vinden om niet meer samen te slapen. Doorslapen af en toe zou wel eens fijn zijn, ik hoop dat hij dat binnenkort ook wel kan af en toe.
Als hij niet in een sprong zit en niets mankeert (niet ziek, geen doorkomende tandjes, ...) heb ik wel de indruk dat het beter gaat stilaan. Alleen gebeurt dat niet vaak, het is altijd wel iets 🤪
Ik hoop mee op de gouden evolutie naar een eigen bedje en doorslapen 🤞 maar dat zal nog niet voor meteen zijn denk ik...
Succes!